Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Michael Jackson er død ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-09, 12:03   #101
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Michael Jackson er død ...

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg ble ikke det minste sjokkert over dusteinnlegget ditt. Prikken var velfortjent.

Amerikanske rettssystemet og en mann som Jackson, tror dere virkelig at han skal kunne få en fellende dom? FFS, menigheten rundt han er noe av det mest realitetsfornektende og patetiske på jordens overflate. Beklager, det maset om at han er offer for et komplott er en større bærtur enn når den jevne Mahmoud i OsloTaxi hevder at jødene stod bak 9/11. I rest my case.

Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 12:05   #102
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

jeg er ikke interesert om MJ privat live, men musik! det takke jeg for! bra latter som skal lever for altid!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 14:07   #103
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et musikalsk geni og en fantastisk danser. Sukk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 15:59   #104
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Michael Jacksons død vekker nok opp mange minner hos folk, både gode og dårlige. Jeg synes det er helt greit at begge deler diskuteres.

Jeg håper inderlig barna til Michael Jackson blir godt ivaretatt. Det er vel egentlig det jeg tenker mest på.

Gammel 27-06-09, 17:00   #105
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg håper inderlig barna til Michael Jackson blir godt ivaretatt. Det er vel egentlig det jeg tenker mest på.

Jeg klarer ikke å føle noe spesielt i forhold til MJ selv, men synes synd på barna hans. Jeg leste et sted at de kan ende opp splittet siden de ikke har samme mor, og det håper jeg de slipper.

Gammel 27-06-09, 20:14   #106
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Jeg er mer lei meg for at mormoren min døde på mandag, det er trist det.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 14:16   #107
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Han døde på min bursdag, og jeg synes fryktelig synd på barna hans. Han ble 50 år, og det er ungt egentlig. R.I.P

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 14:44   #108
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Jeg reagerer egentlig mest på at bildet av ham som er tatt bare minutter før han erklæres død smøres ut over alle tabloider. Makabert er det.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 20:53   #109
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

http://www.kjendis.no/2009/06/25/kje...ykdom/6906755/

Trist.

Mulig jeg spikker litt, men fikk ikke noen litt "kjeft" i en lignende tråd fordi det kun var linket og en kort melding? :sær: Og det var ikke lov?

Gammel 28-06-09, 21:20   #110
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Mulig jeg spikker litt, men fikk ikke noen litt "kjeft" i en lignende tråd fordi det kun var linket og en kort melding? :sær: Og det var ikke lov?

Jo, sånn trøste og bære-tråder over tragedier og skandaler blir slått ned på. Synes likevel dette blir litt annet, en nyhet som er verdensomspennende.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 00:11   #111
Mamzen
Fersking

Mamzen sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Mamzen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Veldig trist

Mamzen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 07:27   #112
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Jeg er mer lei meg for at mormoren min døde på mandag, det er trist det.

Og jeg mista bestefaren min samme dag som MJ døde,det syns jeg også er veldig trist.. Stor klem til deg,det er veldig vondt å miste besteforeldre.

Gammel 29-06-09, 10:03   #113
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

De siste årene har jeg syntes at mannen har vært spik, spenna gæærn, men lage musikk, det kunne han jo. En periode i hvertfall.
Et trist eksempel på at suksess og penger ikke betyr en døyt, når man mangler kjærlighet og nærhet.

Gammel 30-06-09, 00:20   #114
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

I dag kjente jeg at jeg ble litt uvel på jobben.
En kollega av meg hadde mottatt en "kjempefestlig" Michael Jackson-vits på telefonen sin, som jeg syntes var direkte stygg, og som hun fortalte til alle som ville høre på.
Jeg bryr meg lite om hva Michael Jackson kanskje har gjort og ikke gjort når han var i livet, men å slenge rundt seg med ufinheter om de døde - nei, det gjør man bare ikke.
Fred over hans minne. Jeg tenner ett lys, og sender mine tanker til hans barn og øvrig familie.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 20:09   #115
Brutus_

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Jeg skal innrømme at jeg var over streken sleivete her i tråden og at jeg heller ikke lo av den vitsen med at de kunne smelte han om til leker. Beklager.

Når det er sagt synes jeg han burde vært underlagt psykiatrisk behandlig for flere år siden, både for pedofilien og det andre han tydeligvis led av. Så hadde han kanskje vært mer i farta den dag i dag.

Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 20:37   #116
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Når det er sagt synes jeg han burde vært underlagt psykiatrisk behandlig for flere år siden, både for pedofilien og det andre han tydeligvis led av. Så hadde han kanskje vært mer i farta den dag i dag.

Slike sterke fordommer krever også psykriatisk behandling. Virkelig.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 20:41   #117
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Det er vel strengt tatt ikke fordomsfullt å mene at Michael Jackson hadde noen idéer om verden og hvordan den fungerte som ikke helt holdt mål med den generelle holdning.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 20:53   #118
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Da burde mange få psykiatrisk behandling.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 21:02   #119
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er vel strengt tatt ikke fordomsfullt å mene at Michael Jackson hadde noen idéer om verden og hvordan den fungerte som ikke helt holdt mål med den generelle holdning.

Jeg synes det kategoriseres som fordomsfullt å påstå at noen er pedofile uten å vite med sikkerhet. Og det er også fordomsfullt å påstå at alle som ikke følger strømmen hva idèer og verdensoppfatning angår, burde påtvinges psykriatisk hjelp.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 21:06   #120
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg syns det er så uendelig trist - han har alltid vært en av mine favorittartister. Veldig facinerende person og et musikalsk geni. Verden er litt tommere nå.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:25.