|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Sviiisj!!
|
Finnes det klegg i Oslo?Jeg mener bestemt at jeg ble forsøkt antastet av en slags klegg i dag, i Oslo. Og da mener jeg ikke langt-utpå-landet-Oslo, men forholdvis nær bykjernen. Dette har jeg aldri opplevd før, så jeg lurer jo litt på om jeg bare har blitt ravende sprø?
|
|
|
#3 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det klegg i Oslo?For en uke siden ville jeg absolutt ha svart nei, men jeg har jommen opplevd det samme som deg opptil flere ganger de siste dagene!
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det klegg i Oslo?Jeg har møtt klegg både i den sentrale provinsen og i Oslo i år. Ikke før. Klegg er heldigvis så treige at jeg rekker å slå de bort, men det er utrolig irriterende å bruke tiden på å slå vekk sånne.
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Finnes det klegg i Oslo?Pingis:
|
|
|
#8 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Finnes det klegg i Oslo?Og de finnes iallfall i Grenland! Jeg var på tur i går, til noen som har badeplass på tomta. De syntes det var uhorvelig kjekt å ha med meg, for de satt helt i fred for kleggen alle sammen, mens den kun fløy på meg! Det verste er når de liksom skal fly inn i håret, og suser og lager ekle lyder. :livredd:
|
|
|
#10 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Finnes det klegg i Oslo?Ja visst finnes det klegg i Oslo. Til og med på Oslo S.
|
|
![]() |
|
|