|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Hertuginne
|
![]() Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmenJeg liker meg på stranda jeg, så lenge det ikke er over 25 grader. Og det ikke er for mange mennesker der. Og jeg får ligge i fred og nyte en god bok og ha noe god drikke ved siden av meg. Og noen andre passer på ungene. :kravstor:
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
![]() |
#5 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmenJeg liker stranda best på vinteren.
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen
Da blir det jo fryktelig lite man kan klage på, egentlig.
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmenLeddene mine elsker varmen, men resten av meg takler den ikke. Jeg blir sur og utilpasset. Ikke liker jeg å gå på stranda. Da må jeg jo sykle dit og det er varmt, og det fordrer lite klær og det liker jeg ikke. Jeg liker meg best i skyggen i egen hage med kjøleskap med is og vann i umiddelbar nærhet. Når det blir kveld begynner jeg å fungere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmenJeg slår også et slag for ac, vi har en diger stygg sak som bråker mer enn jeg liker, men ejg er ikke villig til å bytte den med noe i verden akkurat nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmenJeg sitter i skyggen, klager og syter og har ac på soverommet!
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmenJeg elsker sommer, sol og varme!
![]() |
#11 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmenDet er deilig med sol og varme. Greit, det er ett ork å jobbe, men siden vi har sommertid og kan gå kl. 15.00 er det greit.
![]() |
#12 |
Står på egne ben
![]() Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen
Da setter du en vifte foran senga sånn at du får vindpustet i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmenDet burde vært kaldt mens jeg er på jobb og varmt etterpå. Det er klamt og stillestående her. Kan ikke ha vinduet oppe for bygget rehabiliteres, og sjakten det blir hevet gammelt rask ned i står nesten rett under vinduet og det bråker forferdelig når ting kastes fra 7. etg. I tillegg støver det mye. Løp på Nille i sted og kjøpte meg en liten vifte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bare sær
Jeg elsker tang og tare! Og svaberg mot friskt vann i havgapet. Det må bare være varmt nok vann til å bade, og det var det faktisk også i går. Kan ikke huske at jeg har opplevd det i juni før.
![]() |
|
|