Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

… men man skal jo ikke klage på varmen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-09, 10:11   #1
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Jeg liker meg på stranda jeg, så lenge det ikke er over 25 grader. Og det ikke er for mange mennesker der. Og jeg får ligge i fred og nyte en god bok og ha noe god drikke ved siden av meg. Og noen andre passer på ungene. :kravstor:

Gammel 29-06-09, 10:17   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg liker meg på stranda jeg, så lenge det ikke er over 25 grader. Og det ikke er for mange mennesker der. Og jeg får ligge i fred og nyte en god bok og ha noe god drikke ved siden av meg. Og noen andre passer på ungene. :kravstor:

Noe sånt ja.

Nære vannet, en liten bris, gjerne hodet i skyggen, ingen å passe på, en god bok, kjølebag med drikke, ingen hunder eller bråkete ungdommer og helst ikke tang og tare. DA er det greit å være på stranda.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:19   #3
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Noe sånt ja.

Nære vannet, en liten bris, gjerne hodet i skyggen, ingen å passe på, en god bok, kjølebag med drikke, ingen hunder eller bråkete ungdommer og helst ikke tang og tare. DA er det greit å være på stranda.

Den perfekte strandopplevelsen.

Gammel 29-06-09, 10:20   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen

Jeg vil reise på stranda med Adrienne og Divine.

Gammel 29-06-09, 10:28   #5
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker stranda best på vinteren.
Strengt tatt er det ingen vits i å klage på varmen, er lite man kan gjøre med den uansett. *lengter etter 10-15 grader og langarmet genser*

Gammel 29-06-09, 10:41   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Strengt tatt er det ingen vits i å klage på varmen, er lite man kan gjøre med den uansett.

Da blir det jo fryktelig lite man kan klage på, egentlig.

Gammel 29-06-09, 10:49   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Leddene mine elsker varmen, men resten av meg takler den ikke. Jeg blir sur og utilpasset. Ikke liker jeg å gå på stranda. Da må jeg jo sykle dit og det er varmt, og det fordrer lite klær og det liker jeg ikke. Jeg liker meg best i skyggen i egen hage med kjøleskap med is og vann i umiddelbar nærhet. Når det blir kveld begynner jeg å fungere.

Jeg fryser mye om vinteren. Veldig mye. men alt i alt er det bedre å fryse enn å svette.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 11:31   #8
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg slår også et slag for ac, vi har en diger stygg sak som bråker mer enn jeg liker, men ejg er ikke villig til å bytte den med noe i verden akkurat nå.
Vi setter den inn på rommet til snuppa en times tid fr hun legger seg, og hun er en helt annen unge å legge nå enn de dagene før vi fikk kjølt ned rommet hennes. Og så ruller vi den tilbake til vårt soverom så fort hun sovner og vi får satt opp gjennomtrekk hos henne. Den står på nå også, og jeg må si det er utrolig deilig å kunne trekke seg inn på et rom med 16-17 grader og slenge seg i sengen og lese en bok. Eller ta med laptopen.
Gruer meg vilt til jobb i morgen, buss for bane, ingen ac på jobb.... Mon tro om man overlever.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 13:01   #9
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sitter i skyggen, klager og syter og har ac på soverommet!
33 grader er ikke deilig, det er grufullt!
Stranden er ikke avslappende, og den økte komforten som følger med bading oppveies ikke av den synkende komforten jeg får når jeg må vise mitt blekfete, arrete legeme i badedrakt foran 2798 fremmede!!

Gammel 29-06-09, 14:02   #10
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker sommer, sol og varme!

Gammel 29-06-09, 14:10   #11
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er deilig med sol og varme. Greit, det er ett ork å jobbe, men siden vi har sommertid og kan gå kl. 15.00 er det greit.

Stranden er 1 min. biltur unna både jobb og hjem, så om en times tid er vi nok på stranda tenker jeg. Med kjølebag, strandstoler, campingseng, badedyr og parasoll.

Vi har også ac hjemme, dog ikke på soverommet.

Gammel 29-06-09, 14:14   #12
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Når det er kaldt kan man kle på seg. Men når det er 29 grader på soverommet og ikke et vindpust, da er det fint lite man får gjort med det! Jeg har gitt meg selv utvidede rettigheter til klaging.

Da setter du en vifte foran senga sånn at du får vindpustet i alle fall.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 14:17   #13
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det burde vært kaldt mens jeg er på jobb og varmt etterpå. Det er klamt og stillestående her. Kan ikke ha vinduet oppe for bygget rehabiliteres, og sjakten det blir hevet gammelt rask ned i står nesten rett under vinduet og det bråker forferdelig når ting kastes fra 7. etg. I tillegg støver det mye. Løp på Nille i sted og kjøpte meg en liten vifte.

Det jeg liker minst med varmen er at det blir stor spredning av gresspollen. Det er kaldere ute i hagen vår enn inne i huset, men jeg må rømme inn etter hvert fordi jeg reagerer sånn på gresset.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:20   #14
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

helst ikke tang og tare.

Jeg elsker tang og tare! Og svaberg mot friskt vann i havgapet. Det må bare være varmt nok vann til å bade, og det var det faktisk også i går. Kan ikke huske at jeg har opplevd det i juni før.

Men i byen, der var det i varmeste laget.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.