Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Hadde vært fint med litt hjelp

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-09, 12:19   #32
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Det er ikke til å komme bort fra at du sanket utrolig mange stemmer ved å legge det her inne, og gikk forbi og langt fra nummer to. Men det gjør ikke meg noe altså. Poenget mitt var at andre som har gjort det samme her inne, har ikke blitt tatt imot på samme måte som du, men fikk beskjed om at dette var urettferdig. Bildet var kjempefint det, det ligger ikke der.

Selvsagt har jeg sanket stemmer her, det var jo derfor jeg la ut linken, i håp om at noen skulle synes at bildet mitt var best og stemme på det. Jeg synes det er litt leit at dette plager enkelte. Men men, det er ikke noe å gjøre med nå. Det er jo synd at dere sier i fra først når konkurransen er ferdig. Hadde noen sagt i fra til meg første dagen jeg la ut link, hadde jeg fjernet den.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.