Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Toppris

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-09, 00:52   #21
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Toppris

Toppris er kjempegod
Men min absolutte favorittsjokolade er Stratos, iskald rett fra kjøleskapet.

Gammel 27-06-09, 01:21   #22
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Mjaaa helt ok, men peanøttkubbe er bedre.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 01:27   #23
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Smil

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Smash er livsfarlig.

Særlig den store Smash-bar. Farlig god!
Toppris er god den også.

Ville aldri klart å ha fire i skapet. Spare sjokolade, lizzom?

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 12:10   #24
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Leeeeeeeng siden jeg har spist Toppris...

Gammel 27-06-09, 15:51   #25
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Toppris er godt! Men av en eller annen grunn går det lang tid mellom hver gang jeg spieser det. Sist jeg kjøpte det, ble jeg overrasket av å ikke finne den hvite papp-plata som kineserne festet på syklene sine, hvis noen husker. Den har de tydeligvis fjernet.

Gammel 27-06-09, 15:57   #26
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Mjaaa helt ok, men peanøttkubbe er bedre.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 20:36   #27
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Peanøttkubbe er mye bedre.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 00:32   #28
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Peanøttkubbe er mye bedre.

Enig. Men Toppris er også litt god. Godt å gnage av det som er rundt karamellen og spise det andre etterpå.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 00:44   #29
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Jeg har aldri smakt Toppris...

WHAT!!!???

Det er jo den besteste sjokoladen!

Gammel 29-06-09, 08:24   #30
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Toppris er en fantastisk god sjokolade, men det finnes jo så mange gode der ute at det blir vanskelig å finne en favoritt.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 09:57   #31
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har funnet min desiderte favoritt. Lion White.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:03   #32
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Toppris?
Helt grei sjokolade, men ingen favoritt.

Lion liker jeg også.. Men Lion White? Den har jeg ikke sett.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 16:57   #33
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

WHAT!!!???

Det er jo den besteste sjokoladen!

Ja.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 19:32   #34
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja.

Og den kan nytes når som helst - hvor som helst!!!

Gammel 29-06-09, 19:34   #35
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en ondskapsfull tråd!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 19:36   #36
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

For en ondskapsfull tråd!

Jeg syns det var en dæææiiiliiig tråd …

Gammel 29-06-09, 19:36   #37
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Jeg har aldri smakt Toppris...

Det tror jeg jammen meg ikke at jeg heller har. Hvordan ser den ut?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 19:37   #38
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Jeg syns det var en dæææiiiliiig tråd …

Alt etter om man har Toppris i umiddelbar nærhet eller ikke. Å LESE om Toppris hjelper dessverre fint lite.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 19:38   #39
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Det tror jeg jammen meg ikke at jeg heller har. Hvordan ser den ut?

Gammel 29-06-09, 19:39   #40
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpte Toppris i går og Peanøttkubbe idag (ja, takket være tråden). HI burde fått litt provisjon fra Willy Wonka ellernoen.

Og så lurer jeg litt på hva kineserne gjorde med sykkelen og papplaten?

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.