Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor gammel er kroppen din?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-09, 11:31   #21
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor gammel er kroppen din?

Jeg ble tre år yngre!

Gammel 27-06-09, 11:56   #22
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er eldre fordi jeg ikke har en hund og fordi jeg ikke har venner, fordi jeg ikke får nok vitaminer (hvor idiotisk er det, blodprøvene mine viser mer enn adekvate verdier) og fordi jeg ikke trener. Jeg er 3.1 år i pluss.

Gammel 27-06-09, 18:45   #23
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk minus 5 år ift reell alder. Er 38, og fikk altså at kroppen min er 33. Må jo si meg fornøyd med det. FIkk nok ekstra fordi jeg trener relativt mye, spiser ganske så sunt, ikke har noen sykdommer selv eller i nærmeste familie.

Det som trakk ned var for lite vitaminer, for lite tid for meg selv og litt høy BMI.

Gammel 27-06-09, 20:10   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:vil ikke vite:

Men hey, jeg har hund.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 21:19   #25
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

0,5 år eldre.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 21:22   #26
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minus 5 her. Det har nok med mine nye treningsvaner å gjøre. En av mine få helseplager som jeg måtte krysse av på var allergi, så da blir det litt feil at det trekker ned at jeg ikke har husdyr - når jeg er allergisk mot de fleste husdyr.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 13:18   #27
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

+1,3 her, eg burde ha gidda å testa kvilepulsen min, og diverse verdiar som eg ikkje hugsar i hovudet. Det trekker ned at eg ikkje trener for tida, men det er jo meir unntaket enn regelen dei siste åra. Er det for lite å eta grønsaker ein gong for dagen? Det er mulig eg las feil på spørsmålet.

Ja, ja, eg er i grunnen fornøgd med svaret, og med at eg klarte å takka nei til alle tilboda om e-postar.

Gammel 28-06-09, 13:52   #28
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lalill, her.

Er det for lite å eta grønsaker ein gong for dagen? Det er mulig eg las feil på spørsmålet.

Ja, jeg krysset av på 3-4 ganger om dagen og fikk også beskjed om at jeg burde spise mer grønnsaker - 5 porsjoner om dagen var det som ble anbefalt.

Gammel 28-06-09, 13:59   #29
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg var +1.8 år.. sikkert pga BMI og sånn.. isj for en lang test.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 14:04   #30
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, jeg krysset av på 3-4 ganger om dagen og fikk også beskjed om at jeg burde spise mer grønnsaker - 5 porsjoner om dagen var det som ble anbefalt.

Aha, det stod jo ingenting om mengde, så eg tenkte antall måltid med grønsaker. Mengde er vel det avgjerande.

Gammel 29-06-09, 00:50   #31
Skvetten
Passiv

Standard

3 år yngre, fordi jeg trener for mye.

Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 01:04   #32
Nebbia
Passiv

Standard

Take the RealAge Test

*klikk*

Free Test (du må bare registrere deg med epostadresse og passord først, men vi kommer selvfølgelig ikke til å dele din epostadresse med andre eller sende deg epost uten din tillatelse).

Yeah, right! Jeg spår at enhver som bruker sin personlige epostadresse for å ta denne testen, kommer til å leve 10 år kortere på grunn av stress og irritasjon all spam epostregistreringen medfører.

Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 12:02   #33
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Take the RealAge Test

*klikk*

Free Test (du må bare registrere deg med epostadresse og passord først, men vi kommer selvfølgelig ikke til å dele din epostadresse med andre eller sende deg epost uten din tillatelse).

Yeah, right! Jeg spår at enhver som bruker sin personlige epostadresse for å ta denne testen, kommer til å leve 10 år kortere på grunn av stress og irritasjon all spam epostregistreringen medfører.

Neida, man har da en helt egen mailkonto for slike ting: esmeweatherwax_spam@hotmail.com

Gammel 30-06-09, 12:08   #34
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Neida, man har da en helt egen mailkonto for slike ting: esmeweatherwax_spam@hotmail.com

It works like a charm.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.