|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Det kommer litt an på hvem det er. Noen vil ha kaffe, andre te. Ellers kan de få isvann pluss et ganske rikt utvalg av frukt. Jeg spør alltid om de er sultne, og hvis de er det får de brødskiver eller middagsrester. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Passiv
|
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Det får jeg finne ut av om det skulle dukke opp noen. Men ungene får vann og en is som regel. Dem er det mange innom av. |
|
|
|
#44 |
|
Borte
|
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Jeg serverer det jeg har. Oftest har jeg ingenting og da blir det bare kaffe. Jeg håper ingen venter at jeg disker opp når de kommer uanmeldt.
|
|
|
#46 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Uanmeldte gjester er hjertelig velkommen, men kan ikke forvente traktement utover kaffe og kald drikke. Is har vi ofte i fryseren, og får jeg ånden over meg kan jeg nok stort sett rote sammen en smoothie eller fruktsalat eller noe sånn. - Vi har butikken svært nært, så noen ganger slår vi på stortromma da
|
|
|
#47 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?
Aldri her, og det er egentlig greit :kontrollfrik:
|
|
|
#48 |
|
Passiv
|
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Kaffe, te eller øl er standard hos oss. Ellers det vi måtte ha i hus. Jeg synes forresten det er hyggelig å spise en enkel lunch eller kveldsmat sammen. Middag krever litt mer planlegging, evt. en tur på butikken for å handle inn mer av hva det nå måtte være på menyen. Take-away er også et alternativ. |
|
|
|
#49 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Ingenting eller kaffe. Å ha noe på lur i tilfelle besøk, funker ikke, det blir bare oppspist i mellomtiden.
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Kaffe og iste evt. frukt. Sjelden jeg har noe annet i hus.
|
|
|
|
#51 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Det vi har i huset.
|
|
|
|
#52 |
|
intro
|
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Det er uhyre sjelden vi får overraskende besøk, men jeg vil nok som regel kunne lage en fruktsalat, f.eks.
|
|
|
|
#53 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Kaffe/te og vann. Ofte frukt eller boller, om vi har i frysen. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva serverer dere når dere får overraskende besøk?Vi får aldri overaskelsesbesøk, men hadde vi fått det hadde de kun fått det vi har i hus og det er stortsett kaffe/te, vann, brus, juice og frukt. |
|
|
|
![]() |
|
|