|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
|
![]() Sv: Michael Jackson er død ...
Vel, du falt nå i akkurat samme gropa selv, og jeg blir litt svett hvis det ikke skal være lov å kommentere at mennesker som levde et svært avvikende liv kunne hatt godt av hjelp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Men det er vel en forskjell på det og på å slenge ut en diagnose?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
|
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Vel, ja, selvfølgelig, det er ikke snilt å anklage noen for pedofili, døde eller levende. Uten ordentlige bevis. But still, denne snurtheten over at de mer problematiske sidene ved Jackos liv fortsatt blir belyst etter hans død, den skjønner jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Hvilken grop? |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
Den gropa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Uansett psykisk diagnose eller hva han led av forøvrig, hans død er vel beviset for at han kunne trengt mer hjelp enn han fikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Passiv
|
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Han ble vel ikke anklaget for pedofili helt ubegrunnet, vil jeg tro, så det å undre seg og spekulere rundt det syns jeg ikke er å gå over en bitteliten strek engang. Jeg syns ikke det hører noe sted hjemme at folk som er døde plutselig kun skal snakkes varmt om - det er bare falskt. Å påstå at han ER pedofil med SIKKERHET er selvfølgelig ikke greit, all den tid han faktisk ikke ble dømt. |
![]() |
![]() |
#129 |
weird
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Jeg vil tro at enhver som blir utsatt for det mediakjøret som MJ ble utsatt for nok ville hatt godt av en eller annen slags hjelp. Uavhengig av om det er noe i det andre.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
weird
Ok. Så utifra det så kan man kanskje spekulere i om at det:
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Jeg husker jeg så en dokumentar om han, med lange intervju, og intervjueren fulgte han i mange dager. Dette er en ganske omtalt dokumentar. Det var rundt den tiden han holdt det yngste barnet utenfor balkongen. Det virket virkelig ikke som han hadde helt kontroll på å håndtere/oppdra de andre barna heller, synes synd på de barna jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Må signere aC her. Synes også det er rart at straks en person er død så skal det bare hylles. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
Ah, sant. Jeg glemte meg, sorry. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Sperret
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Sperret
Det er stor forskjell på idolisering av mennesker, og totalt mangel på respekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Det er klart at det er mye som er uavklart rundt hans psykiske tilstand og seksuelle legning. Han hadde vel muligheten til å kjøpe seg tid og rom på begge felter. Men bare det der palasset, Wonderland og hele interiøret, inkludert de barna som han betalte for å bo der sammen med seg , vitner jo om en meget psyk persons meterialisering av sitt eget mentale univers. Nå skal det bli museum der for alle fansen, da har du fått det så makabert som det kan bli i 2009. Se for deg Oddvar, enslig avdanka rocker på 50 år fra Kløfta, ringer på døra og lurer på om lille poden til naboen kan komme over og bo hos ham i noen mnd? Alle utgifter vil bli dekket Sist redigert av Brutus_ : 01-07-09 kl 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|