|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er du en feriemartyr?Nei, jeg er ikke en feriemartyr. Men med to måneders ferie kan jeg selvsagt godt bruke noen uker på å male huset etc. De ukene gubben har ferie er mer hellige og brukes ikke på hva som helst.
|
|
|
|
#23 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en feriemartyr?Nei, jeg er ikke feriemartyr, men det er heller ikke vanskelig for meg ettersom jeg elsker å være sammen med familien i ferien. Jeg gleder meg vilt til å tilbringe en uke hos søsteren min, og deretter et par uker sammen med foreldrene mine i vårt eget feriehus i Frankrike. Et par helger hos svigers (som bor mye nærmere og som vi ser ofte ellers i året) er også bare hyggelig. Sist redigert av Mistral : 02-07-12 kl 18:41. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Epikur
|
Sv: Er du en feriemartyr?Vanligvis aldri, svigermor spurte hvorfor jeg aldri ville være med ut på landet. Og jeg telte på fingrene: ikke innlagt vann, ikke strøm, ikke do og ingen barnesikring rundt åpne brønner, ned til sjøen eller rundt et lysthus ute på en pynt.
|
|
|
#25 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er du en feriemartyr?Nei, det tror jeg ikke?
|
|
|
#27 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en feriemartyr?Jeg finnes ikke feriemartyr overhodet.
|
|
|
#28 |
|
er her
|
Sv: Er du en feriemartyr?Kompromisser blir det en del av, men jeg har aldri gruet meg til en ferie.
|
|
|
|
#29 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en feriemartyr?Ja jeg er en feriemartyr. Men som oftest går det bedre enn jeg forventer. Det er dog ikke mange ferier som er etter mitt hode. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Er du en feriemartyr?Det kunne ikke falle meg inn å dra på en ferie jeg ikke har lyst å dra på. Ferien er vår og skal nytes på akkurat den måten vi vil nyte den. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Er du en feriemartyr?Njei. Til nå har jeg gjort som jeg vil, den dagen jeg reiser til mannens hjemland kommer jeg kanskje til å føle meg litt som en martyr. Rett og slett fordi jeg er lite eventyrlystent, det er veldig varmt der og det er jeg ikke glad i. Men samtidig så er det jo viktig at han får treffe sin familie og at barna får bli kjent med den siden av familien.
|
|
|
|
#32 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er du en feriemartyr?Nei, ikke utover mann og barn. Og da er det ikke snakk om ofring, men at man ser at de andre har glede av noe, og blir med fordi det også er gøy å være med på andres entusiasme. Selv om vi ikke ville dratt til Dyreparken i Kristiansand uten barn så hadde vi det strålende når vi var der, fordi vi slappet av og hadde det gøy med en liten fyr som hedde den beste dagen i sitt liv.
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
Sv: Er du en feriemartyr?Definitivt ikke. |
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er du en feriemartyr?På ingen måte. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du en feriemartyr?Jeg syns jeg fant opp et kult ord jeg da.
|
|
|
#36 |
|
Shake it out!
|
Sv: Er du en feriemartyr?
Tror jeg signerer denne
|
|
|
#37 |
|
I farta!!
|
Samme her. Me er litt med familie på begge sider og reiser masse sammen med min søster med familie. Men det er fordi me gjerne vil.
|
|
|
#38 |
|
Shake it out!
|
Det er ikke min drøm heller, og jeg er fryyyyktelig glad for at jeg ikke har en mann som dørmmer om det heller. For da hadde det kanskje vært noe jeg også måtte kompromisse litt på... Vi skal leie RV (campingbuss) nå i sommer. Opprinnelig tenkte vi å leie en hele turen (to uker). Så ble vi enige om at kanskje det var litt lenge å bo i en bil, så vi bestemte oss for en uke. Men nå er vi nede i at vi skal ha den i tre dager, for opplevelsens skyld, og bo på hotell resten av tiden
|
|
|
#39 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Er du en feriemartyr?Jeg er ferieEGO in person. EGO-en inkluderer familien, men ingen venner og ingen storfamilie og saann. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Er du en feriemartyr?Nei jeg er ingen feriemartyr. Vi er ofte på hytta, uten strøm, uten inlagt vann, vaskemaskin er bekken utenfor... og ja da, sammen med både egne foreldre og svigerforeldre. Syden har vi også vært sammen med dem. |
|
|
|
![]() |
|
|