|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når leser dere?
Jeg har det akkurat som deg, men 11 bøker? Det er ikke jeg i nærheten av, engang. Jeg har, siden jeg lærte å lese som seksåring, alltid holdt på med en bok. I det daglige leser jeg alltid på sengen, men når det kanskje ikke blir mer enn 2-3 sider hver dag, så sier det seg selv at det ikke akkurat går fort unna. Jeg er for rastløs til å sette meg ned med en bok på kvelden, mens om jeg er på hytta eller annen ferie, får jeg lest (relativt) mye. Jeg tror det har med å gjøre at de daglige pliktene ikke kaller på samme måte.
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Når leser dere?Når jeg er inne i en leseperiode så leser jeg på senga om kvelden, og da legger jeg meg gjerne før kl. 21 slik at jeg får lest noen timer før jeg skal sove. Sitter jeg i stua blir jeg så distrahert av pcen og tv at da klarer jeg ikke konsentrere meg. Nå på sommeren blir det en del lesing ute på terrassen også. Deilig. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Når leser dere?Jeg har fått lest endel (fag....) i det siste fordi babyen vår har en periode der hun vil vi skal være inne på rommet når hun sovner (hvorvidt det er lurt å etterleve er en annen sak, men datteren opplever trygghet ved det og jeg får en unnskyldning til å lese masse, så... |
|
|
|
![]() |
|
|