|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Passiv
|
![]() Sv: Michael Jackson er død ...
Godt sagt, Kie! |
![]() |
![]() |
#162 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Folk kan føle at de kjenner ham gjennom musikken hans, tekstene hans osv. Jeg kan leve meg inn i tekster som andre mennesker har skrevet, og føle at de deler av sine innerste tanker og følelser. Slik kan man føle at man kjenner et menneske man aldri har møtt fysisk.
![]() |
#163 |
frakoblet
|
Men har virkelig denne mannen noen tekster som beskriver hans innerste tanker, som man kan leve seg inn i?
![]() |
#164 |
Magisk
Så sant. Pedofili er en legning. Det finnes overgripere blant alle legninger, enten de er pedofile, heterofile, homofile etc.
![]() |
#165 |
Magisk
Tja, nå er ikke jeg ekspert på MJ, men ett eksempel er i "Stranger in Moscow". En strofe går "when you're alone and cold inside". Jeg tror han var en svært ensom mann. Nydelig sang, forresten.
![]() |
#166 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Nå er jeg ingen spesiell MJ fan, og det har jeg aldri vært. Men jeg ser jo at det skrives at han hadde en grusom oppvekst, og at det forklarer mye. (?) Men han har visstnok i testamentet skrevet at hans mor (og far) skal ha foreldreretten til barna hans? Er det ikke de som er skyld i den grusomme oppveksten da?
![]() |
#167 |
Passiv
|
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Mora hans har han vel ikonisert, mens faren har fått avskjed på grått papir og er vel (ihht ryktebørsen) ikke med i testamentet engang. |
![]() |
![]() |
#168 |
Ringskrømt
|
Hør, hør! |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Gangster girl
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Nå ruller hundretusenkronersannonsene til Platekompaniet over tv-skjermene med tilbud om t-skjorter og ørten samle-album. Førstnevnte har kommet med i det siste, var vel en 2-3 ukers leveringstid fra trykkeriet
![]() |
#171 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|