|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"Heller prins og prinsesse og alle verdens andre pene kallenavn, enn det frastøtende ordet sneip.
Dere om det.
Ja hva handlet det om egentlig? Sist redigert av Dronningen : 04-07-09 kl 02:03. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"Pøh. Dere har ikke skjønt det. :kul gutt på gølvet peker på signaturen:
|
|
|
#83 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"Og ja, de er seff oppkalt etter tegneseriesuperheltene (selv om Sneipen min er gutt). Puddingen er også bare morsomt, prins og prinsesse synes jeg er litt emment og engel klarer jeg ikke å bruke lenger heller, etter forumkarrieren min.
|
|
|
#84 |
|
Glamorøs
|
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"Sambo kaller aldri Glittergutten for Sneipen til ham (akkurat som jeg ikke kaller han for glittergutten heller). Jeg kaller han som regel for lillepus, lille venn og supergutten.
|
|
|
#85 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"Jeg kaller barna mine egentlig ikke noe spesielt jeg?
|
|
|
#86 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"Hm...Sneipen som kallenavn på ungen forbinder jeg med en ung, stolt far, som skryter av guttungen sin.
|
|
|
|
#87 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"Dama har estimert nedkomst 2. desember i år og jeg omtaler nurket konsekvent for "soppen". Har ikke fått noen negative tilbakemeldinger på det enda :P |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"