|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Passiv
|
Sv: Inspirert av en flytebadedrakttrådMine blir også brune som nøtter til tross for masse solfaktor. |
|
|
|
#64 |
|
Passiv
|
Sv: Inspirert av en flytebadedrakttrådJeg ble aldri brun før. Jeg var hvit eller rosa. |
|
|
|
#65 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Inspirert av en flytebadedrakttrådJeg har også et nøttebrunt barn og jeg skjemmes! Det ser jo ut som jeg ikke har smurt henne i det hele tatt, selv om jeg ikke har gjort annet hele sommeren. (Dessuten synes jeg det er ufint at hun er brunere enn meg såh! |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Inspirert av en flytebadedrakttrådJeg kjenner følelsen, Mei.
|
|
|
#68 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Inspirert av en flytebadedrakttråd
Helt enig bare jeg har kun hatt barn i 14 år.
Mine unger er på bare et par dager i sola blitt brune, med faktor 50. Kanskje litt dumt å dømme andre forledre uten at det er litt mer hold i påstandene dine?
|
|
|
#69 |
|
saftig
|
Sv: Inspirert av en flytebadedrakttrådJeg forundres også stadig av hvor lite oppmerksomme enkelte foreldre er på badende barn. I fjor sommer dro jeg en fire(?)åring opp fra vannet, hun fikk panikk og klarte det ikke selv. Jeg sto til lårene … Ingen foreldre å se. Jeg var alltid enten med mine i vannet når de badet, eller sto på stranden mens de lekte like ved. Jeg turte ikke slippe dem av syne, så det var ikke spesielt avslappende å være på stranden. Jeg hører stadig at småbarnsforeldre syns det er så avslappende å dra på stranden, og det fatter jeg bare ikke.
|
|
|
#70 |
|
Glamorøs
|
Det er ikke noe galt eller skadelig i å bli brun. Det er skadelig å bli brent.
|
|
|
#73 |
|
Glamorøs
|
Jeg modererer meg selv. Forrige helg var vi på en så enormt langgrunn strand, typ en kilometer, og da lekte Glitterbarnet alene i vannet. Jeg satt på stranda ca 20 meter unna og fulgte med. Det var oversiktlig og lite folk. Når jeg skrev svaret mitt over tenkte jeg mer på Frognerbadet og Frysja en varm sommerdag, da har man ikke sjans til å se barnet sitt om man ikke er i vannet sammen med det.
|
|
|
#74 |
|
Shake it out!
|
Sv: Inspirert av en flytebadedrakttrådKjenner jeg er enig med scarlett her
|
|
|
#76 |
|
Passiv
|
Du er av de som følger med, langt fra alle er det. Jeg mener som jeg gjør grunnet at veldig mange foreldre velger å sette på ikke svømmedyktige barn diverse flytemidler og etterpå la dem herje i vannet alene.
Det kan jeg forstå, for det blir en setting som er rimelig enkel å kontrollere og særlig når det ikke er så mange mennesker der. |
|
|
|
#77 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Inspirert av en flytebadedrakttråd |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Shake it out!
|
da lærte jeg noe i dag og :-) men gjelder det kosmetikk ogsa? Jeg har ansiktskrem med faktor 15, og 7,5 hortes snodig ut?
|
|
|
#79 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Inspirert av en flytebadedrakttrådVi har blikket festet på guttene hele tiden når vi er på stranden. De har i år begynt å bruke armringer, og det var det som skulle til for at de skulle føle seg trygge i vannet og tørre å slippe seg.
|
![]() |
|
|