Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Noen som har sett Istid 3 i 3D?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-09, 23:54   #21
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har sett Istid 3 i 3D?

Jeg må bare få legge til at jeg syns det var langt mellom morsomhetene i filmen. Det ble en anelse langtekkelig.

Gammel 06-07-09, 19:56   #22
Katie
:)

Katie sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

...

Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 17:55.
Katie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 19:58   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så My bloody valentine i 3D i går, og brillene var helt fine de. Men jeg ble skuffet over 3D-teknologien. Synes det er merkelig at de skriver at dette er den nyeste teknologien, og så er den 500 ganger mer elendig enn slik det var på 3D-kinoen i Liseberg for nesten 10 (!) år siden?!

Og det gikk ikke an å se filmen uten briller, så jeg er litt skeptisk til Istid uten briller? Jeg prøvde å ta dem av meg litt, og da kunne jeg faktisk ikke se ansiktet til personene i filmen skikkelig i mange av scenene.

Gammel 06-07-09, 21:03   #24
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Iset; My Bloody Valentine har fått veldig dårlig kritikk for 3-D arbeidet. Det betyr ikke at alle 3-D filmer er slik. De fleste steder setter de opp filmen i vanlig format også, så det betyr ikke at man ser filmen i blurry hvis man går på en visning uten 3-D.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 21:38   #25
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Javel? Kan du forklare?

Til Sal 1 på Colosseum, er det er akkurat blitt kjøpt inn ny 3D oppsett med nytt sølvlerret som reflekterer lyset bedre, og derfor gir en bedre 3D opplevelse. 3D oppsettet som kjøres på denne salen er det nyeste på markedet, mens de andre salene har et litt eldre oppset.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 21:58   #26
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kalufs, her.

Til Sal 1 på Colosseum, er det er akkurat blitt kjøpt inn ny 3D oppsett med nytt sølvlerret som reflekterer lyset bedre, og derfor gir en bedre 3D opplevelse. 3D oppsettet som kjøres på denne salen er det nyeste på markedet, mens de andre salene har et litt eldre oppset.

OK, fant en artikkel om det i Dagsavisen. Ser også at det er ulike teknologier som prøves ut og utvikles nå, så jeg velger å tro at forskjellen ikke er enorm. Men vi får teste ut Colosseum også, hvis brillene der er bedre å ha på.

Gammel 06-07-09, 22:52   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Iset; My Bloody Valentine har fått veldig dårlig kritikk for 3-D arbeidet. Det betyr ikke at alle 3-D filmer er slik. De fleste steder setter de opp filmen i vanlig format også, så det betyr ikke at man ser filmen i blurry hvis man går på en visning uten 3-D.

Er det sant? Det var godt å høre! Jeg ble sånn i tvil siden det står på traileren at det her er blitt brukt "den nyeste teknologien innen 3D", så jeg trodde det skulle være så mye, mye bedre enn det det var. For det var i grunnen ganske elendig og jeg tror neppe man merker noen stor forskjell på filmen i 3D eller vanlig, med unntak av 1-2 små scener. *skuffa*
Jeg vet at de setter opp Istid uten 3D også, men problemet er at vi er en gjeng som vil se den i 3D mens min datter er engstelig for 3D og vil helst se den uten brillene, og da tenkte jeg hun kanskje kunne ta av seg brillene, om det går.

Gammel 06-07-09, 22:58   #28
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg så den på Colosseum og jeg forsøkte litt uten brillene. Det ble noe uskarpt men ikke noe i nærheten av sånt dobbeltsyn som da jeg så Beowulf på Klingenberg i sin tid.

Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 23:14   #29
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Er det sant? Det var godt å høre! Jeg ble sånn i tvil siden det står på traileren at det her er blitt brukt "den nyeste teknologien innen 3D"

Det gjr de nok, men om de behersker det er jo en helt annen sak.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg vet at de setter opp Istid uten 3D også, men problemet er at vi er en gjeng som vil se den i 3D mens min datter er engstelig for 3D og vil helst se den uten brillene, og da tenkte jeg hun kanskje kunne ta av seg brillene, om det går.

Sønnen min har sett BOLT og Monsters vs. Aliens i halvblurry etter å ha tatt av seg brillene, og vært helt fornøyd. Jeg som voksen ville nok ikke vært det, men det er ikke så uskarpt som i gamle dager.

Kan dere ikke se den to ganger? Vi valgte å se Istid uten 3D siden Glitterbarnet ville det, så kan sambo og jeg evt. se den med (og original tale) senere.

Gammel 07-07-09, 07:51   #30
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

OK, fant en artikkel om det i Dagsavisen. Ser også at det er ulike teknologier som prøves ut og utvikles nå, så jeg velger å tro at forskjellen ikke er enorm. Men vi får teste ut Colosseum også, hvis brillene der er bedre å ha på.

Forskjellen er ikke enorm nei, men jeg slår et slag for Colosseum sal 1 opplevelsen.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.