Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jackos minnestund på TV

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-09, 02:53   #61
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nå har jeg sett innslaget og med en bestemor som presser mikrofonen opp i ansiktet hennes så er jeg ikke så veldig overbevist over "frivilligheten" i det hele. Menmen, det er vel egentlig ingen big deal. Det er kanskje mest ekkelt for oss, som føler at vi blir tvunget til å grafse i en privat sorg.

For det første var det ikke bestemoren, men tanten hennes(Rebbie), og hun presset ikke mikrofonen opp i ansiktet hennes. Det hele begynner med at Marlon tror Janet vil si noe. Paris står bak og det ser ut som hun sier til noen bak at hun vil si noe. Så kommer hun frem, sier noen ord, men så bryter hun sammen og da tar Rebbie tak i mikrofonen og hjelper henne å holde den.

Gammel 08-07-09, 03:04   #62
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så det nå, og ser ikke noe merkelig i det dattern prøver snakke med mindre man analyserer alt i hjel. Syntes også det var fint at hun gjorde det, om det var det hun ønsket.

Ellers så missa jeg hele sendinge jeg da. Er det noen reprise?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 08:41   #63
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Joda, det er godt mulig. Men visse ting bør vi voksne sette ned foten for. Hun kan sitte ved farens båre og fortelle ham at hun er glad i ham, ikke delta i et tårevått storståhei-show som er fullspekket av folk og som kringkastes verden rundt.

Enig. Jeg så akkurat dette innslaget på nyhetene, men unngikk selve overføringen. Jeg ble en smule uvel av det hele.

Gammel 08-07-09, 09:33   #64
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg så det nå, og ser ikke noe merkelig i det dattern prøver snakke med mindre man analyserer alt i hjel. Syntes også det var fint at hun gjorde det, om det var det hun ønsket.

Helt enig.

Opprinnelig lagt inn av joika

Ellers så missa jeg hele sendinge jeg da. Er det noen reprise?

Det vil jeg tro, sikkert et eller annet i løpet av dagen i dag.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 10:01   #65
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Jeg synes det er like ille om de hadde blitt holdt utenfor og de egentlig hadde lyst til å delta. Hvorfor skal barna skånes for å vise sin sorg?

Det har jeg da virkelig ikke sagt. Barn skal naturligvis få vise sin sorg, men jeg er skeptisk til at det skal skje under de rammene der - i full offentlighet.

Jeg betviler at den lille jenta rent på impulsiven kastet seg fram og formidlet det hun gjorde. Jeg tror det var avtalt på forhånd. Man kunne enkelt funnet en annen setting der hun kunne sagt noen ord til faren sin.
Og angående det med frivillighet, så kan frivillighet også skje under press. For eksempel ved at jenta nevner det / blir spurt og sier ja, og får tonnevis med positive tilbakemeldinger på hvor fantastisk det er og snill hun er. Det blir søkt å spekulere i hva som er skjedd i dette aktuelle tilfellet, så det er egentlig ikke poenget mitt. Poenget mitt er at man må ta "frivillig" med en klype salt i visse tilfeller.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 10:11   #66
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor skulle de ha presset henne til det? Da hadde vel de andre barna også ha måttet si noe?

Hvorfor det, det er vel ingen logikk i alle eller ingen? Det er nok ganske viktig for Jackson-familien at hans ettermæle er bra, og selvfølgelig setter det en far en halv verden tror er pedofil i godt lys at barna snakker om at han var den beste faren i verden. Vi snakker tross alt om en av verdens største showbiz-familier her, med en far som har banket barna frem til suksess.

For det første var det ikke bestemoren, men tanten hennes(Rebbie)

Beklager at jeg ikke har hele Jacksonfamilien på stell. Jeg syns fremdeles situasjonen så tvilsom ut, selv om det godt kan hende datteren har gjort det "frivillig". Jeg skriver frivillig på den måten fordi det kan godt hende at hun føler det var frivillig, og det kan godt hende at familien føler de ikke har presset henne. Det betyr ikke at det ikke har skjedd.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 12:03   #67
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det blir en del overanalysering her.

Gammel 08-07-09, 12:19   #68
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Oi, og med bilde av Jackson med bena samlet og armene ut, med lys bak. Er det ikke temmelig blasfemisk å fremstille han som en Jesus-skikkelse på denne måten?

aaaah.... man kan kanskje velge å mene at det bildet ser ut ut til å forestille Jesus, men man kan også se det som et helt vanlig, og ikke uvanlig, portrett av Michael Jackson. De fleste har da vel sett utallige lignende bilder av han! Ikke noe Jesus-aktig eller blasfemisk i det hele tatt.

Gammel 08-07-09, 12:22   #69
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Selv ble jeg rørt av Beyonces Halo dedikert til Michael Jackson.

(Kilde:
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
)

Rørende ja, men synge kan hun ikke stakkars..

Gammel 08-07-09, 12:24   #70
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Oi, og med bilde av Jackson med bena samlet og armene ut, med lys bak. Er det ikke temmelig blasfemisk å fremstille han som en Jesus-skikkelse på denne måten?

Hahaha! Jesus liksom. Man ser jammen mye rart.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 12:25   #71
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Tøffe, lille jenta som tok farvel med faren sin.

Ja, det var hylgrine.....

Gammel 08-07-09, 12:26   #72
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

aaaah.... man kan kanskje velge å mene at det bildet ser ut ut til å forestille Jesus, men man kan også se det som et helt vanlig, og ikke uvanlig, portrett av Michael Jackson. De fleste har da vel sett utallige lignende bilder av han! Ikke noe Jesus-aktig eller blasfemisk i det hele tatt.

Enig i dette. Synes det er litt merkelig at noen i det hele tatt kan komme på og sammenligne et bilde av Jackson med Jesus.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 12:28   #73
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg synes minnestunden var/er fantastisk. Det er ingen "hvem som helst" som hylles, så dette er en verdig minnestund.
Tenk bare på den korte tiden arragørene har hatt til rådighet for å komponere sammen dette.

Jeg er enig!
Verdig, overdådig kiste, til tider vekkelses-aktig, veldig amerikansk -og amerikansk var han jo, masse fine ord, flott musikk. Kunne ikke gjøres stort bedre.

Gammel 08-07-09, 12:30   #74
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jammen, deres virkelighet er ikke helt den samme som vår. Storståheishow er strengt tatt everydaylife. Det er ikke nødvendigvis en god ting nei, men ikke alltid galt heller.

Nemlig!

Det ville vært merkelig i Norge kanskje, men ja, der i Junaiten er vel dette eveydaylife.

Gammel 08-07-09, 12:35   #75
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finner ingen reprise. Ja ja. Det går nok greit uten.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 12:38   #76
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nemlig!

Det ville vært merkelig i Norge kanskje, men ja, der i Junaiten er vel dette eveydaylife.

Jeg tenkte vel hovedsakelig på denne gjengen spesielt, ikke Junaiten generelt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 12:53   #77
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Finner ingen reprise. Ja ja. Det går nok greit uten.

http://www.vgtv.no/?id=23189 her kan du kose deg med heler sermonien og hoppe i kapittel etter hva du vil se

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 14:53   #78
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg tenkte vel hovedsakelig på denne gjengen spesielt, ikke Junaiten generelt.

Joda, skjønte jo det. Hvermansen amerikaner har vel ikke akkurat en slik minnestund på national television selv om de er tilhengere av glam, bigger the better, og skrål og brøl jevnt over.

Gammel 08-07-09, 15:15   #79
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var nydelig når Mayer spilte Human nature, da fikk jeg frysninger. Veldig fin minnestund, måtte frem med Kleenexen flere ganger ja.

Gammel 08-07-09, 15:26   #80
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Synes den var fin ja, tok meg i å tenke at den sikkert hadde blitt mer glorete hvis MJ hadde regisert den selv.

Eneste jeg reagerte negativt på var at hun Brooke Shields ikke virka så veldig på gråten som hun kanskje lata som?

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:33.