Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Noen som bytter øyenfarge?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-09, 00:48   #1
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som bytter øyenfarge?

Jeg har tenkt meg å ha blå øyer på en fest om ikke så lenge he he......
Jeg har kjøpt noen, men de dekket nesten ikke over mine, kunne ikke se noen nevneverdig forskjell.
Jeg vil ha KNALL blå øyer, men ikke se gal ut med de crazy linsene.

Så er det noen der ute med mørke gråblå øyne som kan annbefale meg noen spm dekker bra?

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10

Sist redigert av Blomst : 08-07-09 kl 00:56.
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 10:17   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som bytter øyefarge?

Jeg har lyse gråblå øyne til vanlig og har byttet øyefarge mange ganger.
De har vært blå (aqua) og grønne og det har dekket helt fint.

Om du har veldig mørke er det vel vanskelig å få dekket helt, for da må linsen være veldig farget og da får du jo trøbbel med synet.
Jeg husker at optikeren min sa at jeg ikke burde prøve brune øyne, fordi det ville svekke synet, og at man av den årsak heller burde bruke farger som var i nærheten av det man egentlig har.

Gammel 08-07-09, 10:19   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har knallblå øyne og hadde gyldenbryne linser som jeg brukte av og til før. Det ble veldig bra.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 10:55   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøvde et par grønne linser på mine ganske så blå øyne. De dekket ikke helt, for jeg fikk turkise øyne - men det så veldig kult ut.

Gammel 08-07-09, 10:57   #5
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Er det slik at dere alle trenger linser, eller bruker dere fargede bare på gøy?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:03   #6
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har prøvd fargede linser som jeg bestilte fra nett, men jeg likte ikke å gå med de og de ble derfor ikke brukt. Kjenner ikke at jeg gidder å bestille time til optiker bare for å prøve fargede linser, men det er vel det man burde gjøre.

Gammel 08-07-09, 11:07   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Jeg trenger ikke linser og de jeg prøvde var uten styrke.

Gammel 08-07-09, 11:31   #8
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Jeg bruker linser eller briller til vanlig, så jeg hadde fargelinser med styrke. Men fargen er jo bare på gøy.

Gammel 08-07-09, 21:49   #9
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker linser til vanlig og har testet med farge. Gøy, men gidder ikke bruke ekstra penger på det.

Gammel 08-07-09, 21:56   #10
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Jeg har grønn/grå/gul farge på øynene mine og har hatt brunne og knall blå liser. Ble veldig fint og så var det gøy.

siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 22:09   #11
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Hele tiden!

Jeg har lyse gråblå øyne, og da dekker såkalte enhancers godt. Jeg bruker disse.

Er øynene dine mørke anbefaler jeg disse heldekkende. Jeg bruker dem også innimellom, når jeg vil ha brune øyne.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 22:25   #12
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har for mørkebrune øyne til at jeg kan bruke fargelinser. Da blir det ihvertfall veldig dyrt for jeg må isåfall ha sånne spesielle.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 23:25   #13
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Hele tiden!

Jeg har lyse gråblå øyne, og da dekker såkalte enhancers godt. Jeg bruker disse.

Er øynene dine mørke anbefaler jeg disse heldekkende. Jeg bruker dem også innimellom, når jeg vil ha brune øyne.

Jeg har også brukt Soft Colour i mange år. Jeg hadde noen nydelige brune for en 10 års tid siden, men da jeg skulle kjøpe nye for noen år siden ble de for store i diameter. Jeg må helst ha 13,8 - max 14. Tips?

Gammel 08-07-09, 23:42   #14
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som bytter øyenfarge?

Jeg byttet til grønne en gang, og syns det var en morsom forandring. Mannen min enset det ikke en gang. Selv ikke da jeg tok forskjellige farger på hvert øye.

Gammel 08-07-09, 23:43   #15
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Jeg har også brukt Soft Colour i mange år. Jeg hadde noen nydelige brune for en 10 års tid siden, men da jeg skulle kjøpe nye for noen år siden ble de for store i diameter. Jeg må helst ha 13,8 - max 14. Tips?

Softcolor i brunt har ikke vært på markedet i min fargede linser-tid, tror jeg. Synd, for det er i grunnen de jeg liker best. Men disse i fargen "brown" liker jeg godt. "Pure hazel" blir litt lyse, synes jeg.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 00:16   #16
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

De brune var i et annet merke, og var 6 mnds linser. Kjempetykke, men det gikk greit for jeg brukte de bare av og til. Jeg vil gjerne ha brune linser, men 14,5 i diameter blir for mye.

Gammel 09-07-09, 00:20   #17
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg byttet til grønne en gang, og syns det var en morsom forandring. Mannen min enset det ikke en gang. Selv ikke da jeg tok forskjellige farger på hvert øye.

Kanskje han er fargeblind? Min mann ser ihvertfall ikke forskjell på blått og grønt.

Gammel 09-07-09, 00:27   #18
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kunne tenke meg grønne øynene, men vet ikke hvilket merke jeg skal kjøpe. Det må være noen som dekker over mørkebrune øyne.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-09, 00:09   #19
Katie
:)

Katie sin avatar

Katie er litt kul
Standard

...

Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 18:59.
Katie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 20:15   #20
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.