|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Går videre
|
Bakovervendt bilsete-anbefalinger?Jeg får ikke tak i maxi cosi mobi som jeg hadde bestemt meg for. Og jeg må kjøpe ett sete før lørdag og jeg aner ikke hvilket alternativ jeg skal velge. Ønsker ett som har kommet godt ut i tester og som er bakovervendt om det kan snus eller ikke er ikke så viktig.
|
|
|
#2 |
|
tankefull
|
Sv: Bakovervendt bilsete anbefalinger?Britax Multitec er en god stol. Den kan brukes til 25 kg bakovervendt. Britax Two Way Elite kan også brukes til 25 kg bakovervendt, og kan muligens brukes litt lenger enn Multitec siden den ikke har de vingene på hodestøtta som skuldrene etterhvert kommer til å ta oppi. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bakovervendt bilsete anbefalinger?Vi er _veldig_ fornøyde med Britax Hi-Way.
|
|
|
#4 |
|
Går videre
|
Sv: Bakovervendt bilsete anbefalinger?Takk så langt, jeg glemte å skrive at vi har ikke isofix, vi har også stasjonsvogn. Den er ikke så veldig bred. I tillegg har vi sete til 8 åringen med sideputer, og vi må også ha plass til ett babysete.
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Sv: Bakovervendt bilsete-anbefalinger?Vi har vært fornøyde med HTS Izi Combi. Den som ikke kan brukes begge veier heter vel Izi Kid og er helt lik, men bare bakovervendt (vi brukte vår Combi også bare bakover). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Bakovervendt bilsete-anbefalinger?Anbefaler Britax Multitech.
|
|
|
#7 |
|
tankefull
|
Sv: Bakovervendt bilsete-anbefalinger?Vi får plass til en Graco Duologic - bakovervendt, en Britax Multitec - bakovervendt og en Graco rallysport - beltestol i baksete på en Volvo V40. Det er trangt, men går når det er nødvendig. V40 er absolutt ikke noen stor stasjonsvogn. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bakovervendt bilsete-anbefalinger?Biteringen på nesttun syns jeg er kjempegode på bilsikring.
|
|
|
#11 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Bakovervendt bilsete-anbefalinger?
|
|
|
#12 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bakovervendt bilsete-anbefalinger?Nordås har hatt Mobi inne før vet jeg. Men er det kunnskapen du er ute etter så anbefaler jeg og Biteringen. Vet de har som oftes inne alle til Britax inkludert Secura. Men siden det er en liten butikk er de tom innimellom. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Bakovervendt bilsete-anbefalinger?Vi har HTS izi kid (ikke snues, men vårt sete er 3 år nå) Kjempefornøyd med setet for ungene sitter så innmari høyt i det - og ser ut. Storebror ville ikke gi fra seg setet da det ble på tide for lillebror å få det.
|
|
|
#14 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Vi kjøpte HTS Izi Combi i går. Hadde bestemt oss for Britax Multitech på forhånd, men vesla satt mye bedre i HTS setet og det passet også bedre i vår bil. Har jo ikke allverdens erfaring enda, men setet virker veldig bra
When the beating of your heart Echoes the beating of the drums There is a life about to start When tomorrow comes Sist redigert av Embriksmamma : 09-07-09 kl 13:15. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
![]() |
Sv: Bakovervendt bilsete-anbefalinger?Vi har hatt HTS Izi combi, var ikke fornøyd, det var veldig bratt i bilen vår, så det er solgt. Nå har minsten Britax multitech sete og det er vi veldig fornøyd med!
|
|
|
|
#16 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Hehe, i vår bil var det helt omvendt - Multitech ble veldig bratt mens HTS setet står akkurat passe "bakoverlent". Det viser jo hvor viktig det er å prøve setet i bilen før man kjøper
|
|
|
#17 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
![]() |
Jupp
|
|
|
|
#18 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bakovervendt bilsete-anbefalinger?Hadde MC Mobi da snuppa var liten. (prøvde først HTS, men det satt ikke snuppa godt i og hodet falt forover når hun sovnet). Var derimot knallfornøyd med MOBI |
|
|
|
![]() |
|
|