|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Tøybleier av typen "up and go"Lillebror er bleiefri på dagtid, og har også stadig sjeldnere noe i bleia om morgenen. Så jeg kaster tørre, rene bleier hver dag, og det føles litt feil. Samtidig er de "våte" morgenene mange nok til at jeg ikke orker å kvitte meg helt med bleiene heller.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tøybleier av typen "up and go"Hvorfor kan du ikke bruke tørre, rene bleier om igjen? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tøybleier av typen "up and go"
Det gjør vi stadig vekk.
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Tøybleier av typen "up and go"Selv trebarnsmødre får støtt og stadig nye aha-opplevelser, altså.
|
|
|
#7 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tøybleier av typen "up and go"Åjada, dem blir det noen av her også. Kameler og svelge der også. Ingen barn er like kan jeg skrive underpå!
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tøybleier av typen "up and go"Ja, det finnes tette tøybleier av up&go-typen. Sjekk Pull-on Nappies her: http://www.nappiesbyminki.co.uk/
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Tøybleier av typen "up and go"Det finnes en del tøybleier til slikt bruk. Jeg ville valgt en lommetrusebleie med knepping i sidene. Det er veldig greit å kunne åpne i sidene om det skulle være noe i bleia. Vi hadde uten knepping under bleieavvenning med eldstemann og de funket bra, men jeg savnet knepping i sidene. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tøybleier av typen "up and go"Pull-on-bleiene fra Minki har også knapper i sidene, så de kan åpnes ved behov
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Tøybleier av typen "up and go"Jeg tror dette er en veldig kort periode, så jeg tror det blir litt gjenbruk av up&go til over sommeren. Nå har han hatt tørre nattbleier i en uke i strekk.
|
|
|
#13 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Tøybleier av typen "up and go"selvom bleiene er "rene" så blir det selvsagt bakterier iom det er et klamt og fuktig sted så jeg ville ikke brukt samme bleie for mange ganger, men det gjør selvsagt ingenting å ta den på igjen om den er tørr en gang eller to. problemet er vel først og fremst at borrelåsen blir svakere..? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tøybleier av typen "up and go"Vi brukte de pottytrainingpantsene på slutten. Fra Libero tror jeg det er? Brukte de om igjen når de var helt tørre ja.
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Tøybleier av typen "up and go"
Det er "up&go" vi bruker. Nå har han begynt å ha våte morgenbleier igjen, så det er ingen problemstilling at det blir mange dager på rad.
|
![]() |
|
|