Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Verste film

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-09, 21:23   #1
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Verste film

Har dere sett denne, http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=567949
Jeg må bare le og skrive under på at jeg er helt enig. Det er virkelig en tåpelig film.

Gammel 09-07-09, 21:25   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verste film

Ja. Herlighet, den husker jeg. Og stemmen til Siv Stubbsveen. Gikk rundt og parodierte henne i lang tid etterpå.

Gammel 09-07-09, 22:49   #3
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den er så urolig tåpelig at det er nesten sånn ja. Mange år siden jeg så den, men den gjorde stort inntrykk.

Gammel 09-07-09, 22:50   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det irriterer meg noe grenseløst at "Dis" er en av filmene jeg ikke har sett. Ei heller har jeg sett "Plan 9 from outer space."

:digger kalkuner:

Gammel 09-07-09, 22:54   #5
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Den har jeg faktisk ikke sett. Er den så dårlig at den er verdt å se bare for å se den?

Den var ganske fornøyelig, ja.

I en scene satt Siv Stubsveen på en kafe og skrev, og så veeeldig filosofisk ut. Gjennom kafevinduet ser vi Aune Sand suse forbi på rollerblades, han ruller så inn, bestiller en øl, lener seg mot bardisken og styrter ølen. Det så rasende festlig ut.

Og et par kommentarer som har brent seg inn i min hukommelse:
Synne hadde en dragning mot tunneller og Måkene fløy sin vei, som om de visste at vi ville være alene.

Nå er det ikke lenge siden jeg leste en reportasje av en eller annen person i en eller annen avis, der budskapet var at Dis er en bra film som vi kommer til å få øynene opp for nå. Jeg er ikke solgt, for å si det sånn.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 22:55   #6
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja har sett den, den var ultradårlig. Midt i filmen var det en på bakerste rad som ropte og spurte om noen ville være med ut og ta en røyk, ca. halvparten av de som var der reiste seg og ble med ut. De fleste gikk aldri inn igjen.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 22:57   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Ja har sett den, den var ultradårlig. Midt i filmen var det en på bakerste rad som ropte og spurte om noen ville være med ut og ta en røyk, ca. halvparten av de som var der reiste seg og ble med ut. De fleste gikk aldri inn igjen.

Jeg husker det var veldig god stemning i kinosalen da vi så "Dis" - folk lo og koste seg gjennom hele filmen.

Gammel 09-07-09, 23:24   #8
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har sett 8 av filmene på topp 15. Dis fortjener faktisk å være der, og Night Train to Mundo Fine, som topper listen akkurat nå, er sannsynligivs den dårligste filmen jeg har sett. Men det er en veldig tilfeldig liste da, både innholds og rangeringsmessig, og den bærer preg av at folk ganske ukritisk stemmer på ting de har sett på Mystery Science Theater 3000. Jeg tviler for eksempel på at The Skydivers, Manos: The Hands of Fate eller The Final Sacrifice fortjener plass blant de 50 dårligste filmene i historien.

Ben "The Coleman Francis Appreciation Society" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 00:28   #9
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ikke sett de første 56 filmene, men har sett The Blair Witch Project. Dis orket jeg aldri å se. Tror egentlig ikke jeg orker det nå heller.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 00:32   #10
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Om jeg skal se Dis, må det bli med spybøtte. Det er en viss Mr. Sand jeg blir fysisk dårlig av å se. :kvalm:

Gammel 10-07-09, 01:44   #11
Mani
Helt vanlig

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Om jeg skal se Dis, må det bli med spybøtte. Det er en viss Mr. Sand jeg blir fysisk dårlig av å se. :kvalm:

Så du faller ikke for hans lystne blikk

Gammel 10-07-09, 01:46   #12
Mani
Helt vanlig

Standard

Det var artig stemning i kinosalen da vi så den også. Folk kommenterte høyt og lo mye. Tror ikke det var intensjonen til herr Sand for å si det sånn.

Gammel 10-07-09, 07:57   #13
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er glad jeg ikke har sett den. Når jeg fikk gysninger av "Før soloppgang", må jo Dis være ren tortur!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 08:07   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dis dro vi og så - og tok med fotoapparat for å dokumentere at vi faktisk var der Filmen var dritdårlig, men vi hadde det veldig gøy, for det var jo ingen i den salen som så den i tro om at det var en fin film. Vi slapp å sitte i ro og være stille, liksom.

Gammel 10-07-09, 10:41   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Dis dro vi og så - og tok med fotoapparat for å dokumentere at vi faktisk var der Filmen var dritdårlig, men vi hadde det veldig gøy, for det var jo ingen i den salen som så den i tro om at det var en fin film. Vi slapp å sitte i ro og være stille, liksom.

Kanskje vi var på samme forestilling - tror vi var på Prinsen.

Gammel 10-07-09, 10:51   #16
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva ER det med den fyren? :kvalm:

Filmen har jeg ikke sett, men det hadde sikkert vært en (ufrivillig) morsom opplevelse.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.