|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PrikkesystemetOg der fikk jaggu meg HP en prikk, gitt.
|
|
|
|
#42 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Refleksjoner om forumetjeg er helt enig i det dere sier om markedsplassen og synes det er fint med tilgangskrav jeg |
|
|
|
|
|
#44 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Prikkesystemet
Hadde vi blogger på FP allerede i 2007 altså? |
|
|
|
|
|
#45 |
|
flisespikker
|
Sv: Refleksjoner om forumet
Det er ikke noe galt i å være en aktiv bruker av markedsplassen, neida, men forumledelsen ønsker seg primært at brukerne skal være aktive på resten av forumet - og så er markedsplassen ment som et tilbud til de brukerne som er aktive ellers også. Hadde det vært ønskelig å lage et forum som først og fremst var ment som markedsplass, ville det vært lagt opp annerledes (og da ville det naturligvis ikke vært noe krav om antall meldinger etcetera).
|
|
|
#46 |
|
flisespikker
|
Det hadde vi.
|
|
|
#47 |
|
Expired
Sv: PrikkesystemetDu trenger å gi tilbakemeldinger til andre brukere før du kan gi til Skilpadda igjen.
|
|
|
|
#50 |
|
Administrator
|
Denne tråden var 2 før den ble 1, så det kan ha skjedd noe i sammenslåing, men det «skal ikke kunne skje». Håper du finner det igjen. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
En Som Trener
|
Sv: Refleksjoner om forumetHer er en tråd som også sier litt om prikker og antall innlegg: http://www.foreldreportalen.no/forum...ighlight=ratio
|
|
|
#53 |
|
Ekvilist
|
Jeg finner det ikke, så da prøver jeg meg på nytt.
|
|
|
#57 |
|
Leser
|
Sv: Refleksjoner om forumet
Det er ikke noe "galt" i å være en aktiv bruker av markedsplassen, men å ha brukere som primært er her inne for å kjøpe og selge ønskes ikke på FP. Og det er selvfølgelig helt greit å være uenig i det, men prikkesystemet, adgangsbegrensningen, innleggstellingen etc bygger selvfølgelig opp under hvordan forumledelsen ønsker forumet.
|
|
|
#58 |
|
Expired
Sv: Prikkesystemet og markedsplassen
|
|
![]() |