Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken type er du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-09, 13:17   #21
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type er du?

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Når det gjelder klær må jeg ha kontroll.

Ja jeg kan ikke gå hele ferien og føle meg ufresh. Kan ikke sitte på Kreta og tenkte "nei jeg tok ikke med de hvite ballerina skoene".

Sånt vil man ikke risikere!

:drama:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-09, 13:48   #22
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg er kontrollfreak og både planlegger og pakker alt for mye.

Samme her.
Noen ganger skulle jeg ønske at jeg ikke ALLTID må ha full kontroll.

Gammel 11-07-09, 16:44   #23
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Planlegger ja. Skriver gjerne liste i hverdagen over hva jeg skal gjøre dagen etter. Lister for det meste også over hva vi skal ha med på tur. Blir litt stressa av turpakking og begynner derfor i god tid, gjerne en 1 uke før for å slippe å bli ufordragelig stressa rett før. Mannen tar det som det kommer

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-09, 16:50   #24
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Planlegging?? Hva er det for noe??

Vi kan ikke planlegge men vi er somregel på tiden.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-09, 16:54   #25
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Vet ikke helt, jeg. Jeg har absolutt kontrollfreaktendenser, og kan godt finne på å sysle med reiseruten for en ferietur neste år allerede nå. Liker lister og kan godt både pakke til ferie og handle dagligvarer etter listesystem.

Men jeg er aldri, aldri tidlig ute med f.eks skolearbeid.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-09, 16:57   #26
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Er tidlig ute ja. Billettene våre til Spania kjøpte vi i mars. Sånne ting liker vi begge å ha i orden tidlig. Leiebilen fikk vi i boks for et par uker siden.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-09, 16:57   #27
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg er kontrollfreak og både planlegger og pakker alt for mye.

Som meg.
Og jeg blir i tillegg sur og grinete om planene mine av en eller annen grunn ikke går i orden. Eller når mannen ikke tar med mine omhyggelig pakkete bager, sånn at vi kommer frem uten klær til meg, og klær til den gang det eneste barnet. Vi hadde dog med en pakke bleier, og vogn.

Gammel 11-07-09, 21:25   #28
Katie
:)

Katie sin avatar

Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

...

Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 19:02.
Katie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-09, 21:41   #29
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er vel en kombinasjon. Er delvis tidlig ute med å bestille ferie, men der stopper kontrollen også.
Pakker gjør jeg ALLTID i siste liten, må ha litt tidspress for å være effektiv (les for å i det hele tatt få gjort noe).
Har alltid for mye klær med meg.
Hadde blant annet med fleecegenser til ungene når vi var i Danmark, vi var på ferie i de 2 ukene det var grisevarmt........... (og det var meldt varmt vær, men man et jo aldri)

Gammel 11-07-09, 21:57   #30
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en Planlegger, som er gift med en som gjør alt i siste liten. Kan være ganske interessant til tider.

Gammel 11-07-09, 22:49   #31
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en deadlinejunkie uansett anledning.

Nå har vi holdt på å pakke til flytting i flere uker, og det er veldig ulikt meg. Jeg er best på siste-liten pakking, og kommer ikke til å få rævven helt i gir før vi står der med nøklene i hendene.

Gammel 11-07-09, 23:14   #32
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg planlegger og bestiller reiser i god tid. Pakking skjer alltid i siste liten, det er alltid så mye annet som skal gjøres før ferien....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 00:56   #33
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en planlegger og HATER å ha dårlig tid og stresse. Mannen er irriterendes motsatt av meg...... Det hender det blir litt hett for å si det sånn.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 21:02   #34
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg planlegger alt lenge før, organiserer og styrer, og liker ikke impusive ting.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 21:20   #35
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg planlegger å planlegge, og når tiden er inne for å planlegge og jeg trenger hjelp fra Mett møter jeg veggen. For han planlegger at jeg tar meg av det meste.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 21:31   #36
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg planlegger. Jeg lager liste. Jeg pakker etter listen, og har derfor stort sett med det viktigste.

Men jeg pakker i siste liten, ting er ikke tørre før på morgenen den dagen vi skal reise (For jeg er notorisk på etterskudd med klesvasken), og vi stresser alltid på morgenen avreisedagen, hvorpå min mann ved forrige juleferie uttalte at NESTE ÅR BLIR VI HJEMME! ("Javel, men siden vi etter planen skal til min familie, inviterer jeg dem hit da..." svarte jeg, så jeg tror nok vi drar likevel...)

Vi sikter alltid på en flybuss tidligere enn man trenger (og enda en til å gå på før man er veldig sent ute) ettersom vi garantert ikke rekker den vi sikter på. Men vi har PLANLAGT altså...

Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:19.