Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Livslærdom

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-09, 00:28   #841
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Har man en pratefør 4-åring i hus, bør man lukke døra til badet før man skal montere på plass den nyinnkjøpte mooncup'en.
"Mamma, hva EEEEEER det du puttet i rompa??"

(og vi må atter en gang ta samtalen om at rompa sitter bak.)

Tipper de barnehageansatte får litt av hvert å lure på når størstemor er tilbake etter ferien.

Ubetalelig.

Gammel 12-07-09, 16:03   #842
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hvis du står foran husdøra og ikke finner nøkkelen, sjekk begge hendene! Min venninne Firma flyttet husnøkkelen fra den ene hånda til den andre mens hun saumfarte lommer, veske og denslags i desperat jakt på den bortkomne nøkkelen.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 12-07-09, 16:18   #843
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man behøver ikke reise langt for at barna skal føle de er på en skikkelig, skikkelig eksotisk ferie.
I det vi lander i Hirtshals med bilfergen fra Larvik, spør Storesøster:

"Mamma, har de en annen Gud her?"

Gammel 12-07-09, 21:18   #844
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke reis på festival uten ekstra sko. Det kan være du kommer til å trå i full utedo ...

:gremmes:

Gammel 12-07-09, 23:07   #845
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ikke reis på festival uten ekstra sko. Det kan være du kommer til å trå i full utedo ...

Gammel 12-07-09, 23:54   #846
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ta med deg mobiltelefon på do. I tilfelle du skulle få et innfall om at noen har låst deg inne på do slipper du å sparke i stykker døra men kan heller ringe etter hjelp slik som andre siviliserte mennesker.

Gammel 13-07-09, 13:54   #847
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det kan være greit å sjekke at du har ungen på hofta før du får hysterisk anfall på et stort kjøpesenter, fordi at mannen har mistet han.

Også kan det være greit å tømme kaffefilteret før man drar på ferie i 3 uker.
Det kan også være greit å tømme det når man drar på ferie i 4 uker.
I tillegg så bør man i det minste lukke verandadøra når man reiser bort, da slipper du å få telefon fra din kjære far som holder en lang tale om hva som kan skje, nemlig.

Vi skal selvfølgelig sjekke kaffefilteret neste gang vi reiser bort.

Gammel 13-07-09, 22:06   #848
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Det kan være greit å sjekke at du har ungen på hofta før du får hysterisk anfall på et stort kjøpesenter, fordi at mannen har mistet han.

Denne tråden blir bare bedre og bedre.

Gammel 13-07-09, 22:47   #849
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg ler så jeg griner her jeg sitter.

Gammel 14-07-09, 23:17   #850
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Når du skal søke opp gamle flammer på facebook så sørg for at markøren står i søkefeltet og ikke i statusfeltet.

Gammel 14-07-09, 23:49   #851
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Når du skal søke opp gamle flammer på facebook så sørg for at markøren står i søkefeltet og ikke i statusfeltet.

Gammel 15-07-09, 00:09   #852
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ler så jeg griner her. Dere er jo gale alle sammen.

Jeg får dra frem min gamle fadese i fobindelse med at storesøster skulle bli født. Jeg måtte jo ha klar den berømmelige sykehusbaggen, og kjøpte meg stolt en kul en fra Friis Company. Kom hjem, la ut bilde av herligheten på et forum og gledet meg til alle beundrende kommentarer. Det gikk strålende helt til en person kom inn i tråden og fortalte meg at dette var da vitterligen en hundeveske. En sånn med lenke i (joda, det hadde den visst) og hull til halen (jammen hadde den ikke det også).
Slukøret måtte jeg ta vesken tilbake til butikken og gi dem en liiiten oppstrekker på hva de solgte.

Gammel 15-07-09, 00:35   #853
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Gammel 15-07-09, 00:37   #854
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg ler så jeg griner her. Dere er jo gale alle sammen.

Jeg får dra frem min gamle fadese i fobindelse med at storesøster skulle bli født. Jeg måtte jo ha klar den berømmelige sykehusbaggen, og kjøpte meg stolt en kul en fra Friis Company. Kom hjem, la ut bilde av herligheten på et forum og gledet meg til alle beundrende kommentarer. Det gikk strålende helt til en person kom inn i tråden og fortalte meg at dette var da vitterligen en hundeveske. En sånn med lenke i (joda, det hadde den visst) og hull til halen (jammen hadde den ikke det også).
Slukøret måtte jeg ta vesken tilbake til butikken og gi dem en liiiten oppstrekker på hva de solgte.

Fantastisk.

Gammel 15-07-09, 09:29   #855
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var dagens!

Gammel 15-07-09, 12:17   #856
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 15-07-09, 12:23   #857
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nesten gjort det samme som Maimor opptil flere ganger, og kjenner at jeg får litt vondt i magen bare av å lese om blemma.

Gammel 15-07-09, 12:24   #858
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan man forresten fjerne noe sånt på Facebook, hvis man har driti på draget? Jeg ser stadig folk som feilskriver og sender ny melding, også blir begge synlig.

Gammel 15-07-09, 12:31   #859
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Gammel 15-07-09, 12:40   #860
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Denne tråden er perfekt ferielektyre!

Emneord
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18.