|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Glad
|
Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!
I vårt hus var første formiddagslur i dag klokka 0530.
|
|
|
#82 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!0630 er jo langt på dag Sist redigert av m^2 : 13-07-09 kl 09:38. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Lystette gardiner?
|
|
|
#84 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!Tør jeg si til dere at det blir bedre? |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Glad
|
Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!Bedre? Hvem skal jeg tro på, Dora eller m^2? Jeg tror jeg for humørets skyld satser på å tro Dora!
|
|
|
#86 |
|
|
Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!Det ville jeg også gjort |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Nå også i farger
Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!Hvor gammel er han da? A er snart 3 år. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Glad
|
Herlige land! Hvordan i alle dager ble dere kvitt denne uvanen? For det var en uvane, ikke noe som plaget han? Det er bra du står fram og forteller, slik at vi andre kan glede oss over hvor godt vi egentlig har det.
|
|
|
#89 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!Nei. Jeg ble vekket i åttetiden av mini. Han andre stod opp for 20 minutter siden. Nå er kl 1030. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!Poden var våken 05.10 i dag, men han sovnet igjen og sov en time. Da stod han opp sammen med gubben.
|
|
|
|
#91 |
|
Glad
|
Jeg og. Klarer ikke å tenke rasjonelt. Men i dag gikk det overraskende bra etter at jeg til slutt innsåg at jeg hadde tapt og at jeg ikke kom til å få sove mer uansett. Egentlig er det jo fars jobb så lenge han er i perm, men er jeg våken så er jeg våken, lissom.
|
|
|
#92 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!Jeg føler med dere som starter dagen før solen står opp (eller deromkring). Er neppe noen trøst at det går over. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!Det nytter ikke å legge poden senere. Han legger seg i 19.30-20 tiden. Det hender han er oppe lenger, men han våkner like tidlig (om ikke tidligere) morgenen etter.
|
|
|
|
#94 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!Jeg er ikke veldig plaget av barn som står tidlig opp, men minstemann pleier å være våken flere ganger pr natt.
|
|
|
#95 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: «Jeg har barn som våkner altfor tidlig»-klubb!Herved innmeldt. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
|
Han er 6 og et halvt...
Han har hatt endel plager, så gudskjelov for dere andre skulle jeg til å si er det nok pga smerter og div at han er så mye våken - hvertfall stort sett. Da han var liten var det kraftig refluks (satte gulp i vranga i søvne, våknet av at han ikke fikk puste) som vekket han ofte. Nå er det nok fortsatt refluksen men mer småvondter enn store ting. Det er behandling av allergier og refluks som også har hjulpet på nattesøvnen. Og melatonin virker som det har bittelitt effekt også. |
|
|
|
![]() |
|
|