|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Drømmer
|
Sv: Argh, ko irriterande!
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Argh, kor irriterande!Kunne ikke ramlet meg inn å gjøre noe sånt? Jeg tror i grunn jeg aldri har merket noe i barnehagen jeg.
|
|
|
#24 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Argh, kor irriterande!Jeg jobber i barnhage og merking av tøy er variert blandt foreldrene.
|
|
|
|
#25 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Argh, kor irriterande!Jeg hadde ikke lagt merke til det engang, og om jeg hadde ville jeg tenkt: "Bra tiltak! Så slipper jeg!"
|
|
|
#26 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Argh, kor irriterande!
Du teller ikke. :kjønnsdiskriminerer:
|
|
|
#27 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Argh, kor irriterande!Jeg har opplevd det samme, og syntes ikke det var så ille. Jeg syntes at jeg måtte ta det på min kappe som ikke merket det selv.
|
|
|
#28 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Argh, kor irriterande!Jeg merker ingen av barnas klær i barnehagen, det er foreldrenes jobb, og gjør de ikke det, vel da er det deres problem om det blir borte.
|
|
|
|
#30 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Argh, kor irriterande!Det hadde jeg tatt opp. Det ser både estetisk stygt ut, man ønsker ikke navna så synlig til vanlig, og enkelte ting ønsker man å selge videre. Diskre merking som hjelper til er det man ønsker. Man kan jo forsøke. Så dette hadde jeg tatt opp. Det hørtes nesten ut som merking gjort i irritasjon. Klær og utstyr bør jo være av en slik art at man kunne gått i det selv. Det eneste vi skriver utenpå er votter av ulik art. Ment for å ikke mistes og brukes ut. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Argh, kor irriterande!Nå har ikke min vbelse sønn noen barnehageplass, men han får vel det etterhvert, vil jeg tro. Jeg skal nok merke ting opp og ned og i mente, men om de skriver utenpå ting, og derved "ødelegger" dem, i mine øyne, hadde jeg blitt sur ja! Om jeg hadde fått meg til å brenne av så sint som jeg burde, er helelr tvilsomt, men jeg ville blitt veldig lei meg om de ødela nye sandaler på det viset... |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Argh, kor irriterande!Eg er, som sagt, svært flink til å merke klær og sko. Dette var ein enkelt glipp! Så om dette er ei protesthandling frå barnehagen si side, så føler eg det er urettferdig. Eg ville ikkje blunka om namnet hadde havna på ein litt meir diskrét plass, feks inni skoen, der me vanligvis merkar dei. Om det var for vrient, kunne dei vel gitt oss beskjed om å merke dei sporenstreks når me kom å henta.
|
|
|
#33 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Argh, kor irriterande!
|
|
|
#34 |
|
Pauset
|
Sv: Argh, kor irriterande!Jeg ville sagt at de fikk erstatte de. De må da kunne skrive inni skoen om det er så himla viktig at det er navn på de denne ene dagen. Så kunne de sagt i fra til deg, så du kunne merke de. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Argh, kor irriterande!I alle dager. Det var da unødvendig. Og etter EN dag? |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Argh, kor irriterande!uff så irriterende! Det ville jeg reagert på også |
|
|
|
|
|
#38 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Argh, kor irriterande!Du kan jo si fra om dette, og legge inn en klage om du vil...? De har jo "ødelagt" skoene! Jeg hadde reagert om skoene var splitter nye, og blitt litt mindre irritert om skoene var slitte. Men sagt ifra uansett tror jeg.
|
|
|
#39 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Argh, kor irriterande!Tja, litt irriterende kanskje, sandalenes funksjon er jo ikke ødelagt. Det eneste argumentet jeg kan kjenne på er at jeg er heller ikke så glad i at navnet til barnet er synlig for fremmede, uten at jeg synes det er noe stor fare altså. Mer sånn unødvendig gjort.
|
|
|
#40 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Argh, kor irriterande!Så utrolig unødvendig.
|
![]() |
|
|