Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fortell meg om enkle blomster!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-09, 20:11   #1
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om enkle blomster!

STPAUL.jpg

St. Paulia -Denne overlever alt, tror jeg. Jeg bruker å sette de på loftet uten vanning mens stua er juledekorert, som takk kommer de med blomster en stund etter jeg har tatt dem ned og vannet dem.

Gammel 15-07-09, 22:45   #2
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om enkle blomster!

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Vedlegg 22680

St. Paulia -Denne overlever alt, tror jeg. Jeg bruker å sette de på loftet uten vanning mens stua er juledekorert, som takk kommer de med blomster en stund etter jeg har tatt dem ned og vannet dem.

Disse har jeg også klart å ta knekken på flere av. Jeg egner med ikke til å ha blomster i hus.

Orkidéer holder - en stund...

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.