Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Homeparty. Hvilket ville du promotert?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-09, 10:35   #41
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Homeparty. Hvilket ville du promotert?

Jeg er ikke så fan av homeparties og er definitivt ingen selgertype, men om jeg måtte velge så måtte det bli Tupperware. Fordi det favner bredt og fordi det er et merke jeg har god erfaring med selv. Vet ikke hvordan jeg skulle overlevd uten boksåpneren derfra. :traumatisert:

Gammel 16-07-09, 12:54   #42
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på både Virre vapp, Tupperware, Perfect home og noe hudpleieproduktgreie. Synes i grunn det har vært veldig uformelt når jeg har vært med, og lite kjøpepress. Jeg synes Virre vapp klærne (de har jo nettside og) er litt ok, for det er ikke sånn at "alle" har det. Har også skapene fulle av TW, men det er mest etter svigermor, som er TW-dronning. Men de har mye kjekt da. Det må jeg si.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 13:01   #43
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Bare hørt om Tupeware

Har de hele parykker også?

Gammel 16-07-09, 13:03   #44
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Mary Kay. De har gode produkter.. tror jeg.

Uff, verre enn Nille.

Jeg slår et slag for tupper Eller undertøy!!

Gammel 16-07-09, 13:21   #45
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Mary Kay

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 16:43   #46
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan forresten ikke fordra den slags type ting, og nekter plent å delta. Hadde muligens revurdert for Vinmonopolparty.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 17:15   #47
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vinmonopolet ja...

Takk for mange tips.

Gammel 16-07-09, 17:19   #48
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kunne forresten veldig gjerne tenkt meg et sånn Green house party. Mye fine klær der! http://www.green-house.com/no/collectie.html

Jeg ser ikke helt "problemet" med slike homepartyes jeg? Det er jo en behagelig måte å shoppe på.

Gammel 16-07-09, 17:27   #49
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg ser ikke helt "problemet" med slike homepartyes jeg? Det er jo en behagelig måte å shoppe på.

Jeg synes det høres ut som en skrekkelig måte å shoppe på. Men det er jo snakk om smak og behag. Det jeg mest ikke liker, er det at man blander sammen vennskap og salg på denne måten - at man skal gjøre markedsføringsjobben for de aktuelle firmaene for dem ved å "gi dem" vennekretsen sin. (Jeg ville ikke solgt epostadressene til vennene mine til et firma som skulle sende dem reklame heller.)

Gammel 16-07-09, 17:30   #50
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes det høres ut som en skrekkelig måte å shoppe på. Men det er jo snakk om smak og behag. Det jeg mest ikke liker, er det at man blander sammen vennskap og salg på denne måten - at man skal gjøre markedsføringsjobben for de aktuelle firmaene for dem ved å "gi dem" vennekretsen sin. (Jeg ville ikke solgt epostadressene til vennene mine til et firma som skulle sende dem reklame heller.)

Men det er jo høyst frivillig? Både det å møte opp og det med shopping. Jeg synes det kan være en ok måte å treffes på jeg. Litt snacks, skravel, kaffe og noen produkter. De partyene jeg har vært på så er det ingen nære venner av meg som har vært den som skal selge produktet, men bare en bekjent av noen eller noe sånt.

Jeg synes det er avslappet og lite stress, iallefall der jeg har vært. Og det er litt kjekkere å se på klær på den måten enn i et ekkelt prøverom.

Gammel 16-07-09, 17:32   #51
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det er jo høyst frivillig? Både det å møte opp og det med shopping.

Javisst er det frivillig, ellers hadde jeg nok gått inn for å få det forbudt, i stedet for å bare uttrykke at jeg ikke liker det.

Gammel 16-07-09, 17:52   #52
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Men det er jo høyst frivillig? Både det å møte opp og det med shopping. Jeg synes det kan være en ok måte å treffes på jeg. Litt snacks, skravel, kaffe og noen produkter. De partyene jeg har vært på så er det ingen nære venner av meg som har vært den som skal selge produktet, men bare en bekjent av noen eller noe sånt.

Jeg synes det er avslappet og lite stress, iallefall der jeg har vært. Og det er litt kjekkere å se på klær på den måten enn i et ekkelt prøverom.

Sånn det har vært på de partyene jeg har vært på, en fin måte å bli kjent med nye folk på.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 18:01   #53
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Sånn det har vært på de partyene jeg har vært på, en fin måte å bli kjent med nye folk på.

Det har jeg aldri tenkt på.

Gammel 16-07-09, 18:07   #54
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man føler jo et visst kjøpepress på slike partyer da.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 19:00   #55
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Man føler jo et visst kjøpepress på slike partyer da.

Jeg har aldri følt det , flere på de partyene jeg har vært på som ikke har kjøpt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 19:12   #56
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får noia av blandingen av vennskap og biznizz, kjøpepress, å måtte smile høflig og "like" produkter jeg fniser av ellers og hele det kleine opplegget.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 20:14   #57
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

JDet jeg mest ikke liker, er det at man blander sammen vennskap og salg på denne måten - at man skal gjøre markedsføringsjobben for de aktuelle firmaene for dem ved å "gi dem" vennekretsen sin.

Ja, æsj, det er superekkelt.

Jeg husker en tidligere kollega/kompis som ringte meg og skulle ha meg med i World Games-pyramidehelvete, jeg ble så aldeles rasende at jeg nesten begynte å stamme. "For du har så mange venner, og sås tort nettverk, og sånn...". Som om jeg NOENSINNE ville ha forsøkt å lure vennene mne inn i sånn pyramidedrit?

Gammel 16-07-09, 20:14   #58
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg får noia av blandingen av vennskap og biznizz, kjøpepress, å måtte smile høflig og "like" produkter jeg fniser av ellers og hele det kleine opplegget.

Også de derre Perfect Home-greiene, eller Kari Trestakk? Nei, takke meg til IKEA.

Gammel 16-07-09, 20:16   #59
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere er artige jenter.

Jeg tror kanskje det er veldig produktavhengig. Dersom noen kom hjem til deg med hele nøstebanrkolleksjonen da Mim? Og du bodde i en by der du ikke tidligere har kunnet gjort noen annet enn å se klærne på nett?

Gammel 16-07-09, 20:33   #60
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Dere er artige jenter.

Jeg tror kanskje det er veldig produktavhengig. Dersom noen kom hjem til deg med hele nøstebanrkolleksjonen da Mim? Og du bodde i en by der du ikke tidligere har kunnet gjort noen annet enn å se klærne på nett?

Jg trives godt med netthandel. :folkesky:

Jeg kjøper hudpleie, sjampo, undertøy, klær, garn og bøker på nett. Jeg bare liker ikke å blande vennskap og handel, føle sosial forpliktelse til å handle noe jeg ikke har råd til, lyst på eller behov for, fordi venninnen min har invitert til party, skal få vertinnegaven sin eller hva_har_du. Jeg ville følt det vanskelig å si nei takk. nei takk kunne bli opplevd som noe annet enn nei takk til varene, men nei takk til vennskapet og alt blir bare rot og uææææh!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.