Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Strandlektyre

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-09, 20:49   #21
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strandlektyre

Kjøpte akkurat Anne B. Ragde Berlinerpoplene og Eremittkrepsene for 49 kr pr stk på ARK. Har såvidt begynt og de virker lettleste og fengende. Men du har kanskje (i likhet med alle andre) lest dem allerede?

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 21:06   #22
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Kjøpte akkurat Anne B. Ragde Berlinerpoplene og Eremittkrepsene for 49 kr pr stk på ARK. Har såvidt begynt og de virker lettleste og fengende. Men du har kanskje (i likhet med alle andre) lest dem allerede?

Det har jeg, ja.

Men jeg har ikke lest Scarletts tips. :noterer:

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 21:24   #23
Debra
Lovende

Debra sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Debra er litt kul
Standard

Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafón. Fantastisk bok!

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 21:27   #24
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Debra, her.

Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafón. Fantastisk bok!

Den har jeg derimot lest. Den står i bokhyllen vår i Spania, sammen med masse Mankell-bøker, som jeg også har lest.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
Gammel 09-06-09, 22:52   #25
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sist jeg var i syden leste jeg flere av bøkene i Damenes detektiv-serien av Alexander McCall Smith. Det er kommet 10 bøker i serien. Innrømmer at de første var best. Etter bok nr 7 synes jeg det blir litt for mye gjentakelser.

Fåes kjøpt billig både på play.com og amazon.

Gammel 09-06-09, 22:54   #26
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg leser en lett, men veldig fin bok akkurat nå som heter Miraklene i Santo Fico av DS Smith.

Åh, den er fin!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 02:19   #27
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg leser en lett, men veldig fin bok akkurat nå som heter Miraklene i Santo Fico av DS Smith. Jeg fikk den av en venninne, så derfor er den på norsk, men jeg antar den er lett å få tak i på engelsk også. Den minner litt om Kvinnen som kledde seg naken for sin elskede, hvis du har lest den (hvis ikke, bør du selvsagt heller pakke ned den).

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Åh, den er fin!

Slutter med til "Åh, den er fin!" mtp Miraklene i Santo Fico. Kvinnen som kledde seg naken... er også fin, men jeg synes ikke de to minner så mye om hverandre, men så er det hundre år siden jeg leste Kvinnen som... også da.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 09:09   #28
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønte ingenting av Kvinnen... :domm:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 11:13   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, det er vel mest temaet, kanskje. Og litt stemningen, kanskje. Men som sagt, Kvinnen ... er klart best.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 11:14   #30
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

Nå har jeg bestilt Miraklene i Santo Fico, Boktyven, og The Hitchhikers's Guide to the Galaxy på amazon. Sammen med Shantaram skulle det holde til 14 dager.

Gammel 16-07-09, 20:12   #31
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

Jeg er hjemme igjen, og må bare få takke Shute og Sitron for anbefalingen av en aldeles fantastisk bok. Perfekt ferielesning. Jeg hadde egentlig tenkt å la den stå der nede, så moren min kunne lese den, men har bestemt meg for å forære den til eldstemann, som har ambisjoner om å dra til Afghanistan.

Gammel 16-07-09, 20:38   #32
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, ikke sant den er helt superb. Godt den falt i smak.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.