|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Homeparty. Hvilket ville du promotert?Om det inneholdt vin eller elektroniske dippedutter og dingsebomser, så hadde jeg kommet.
|
|
|
#62 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Homeparty. Hvilket ville du promotert?
Hmm. Jeg har takket nei til sikkert tjue ulike parties de siste årene, fordi det ikke har interessert meg. Og så takker jeg ja til de ytterst få der jeg er nysgjerrig. Har aldri opplevd denne blandingen av vennskap/press/sosial forpliktelse.
|
|
|
#63 |
|
i tåkeheimen
|
Veldig enig med deg, Necesario! |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Glad
|
|
|
|
#65 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Homeparty. Hvilket ville du promotert?Egentlig grunn til at jeg ville valgt HippeHippo, som ikke er "homeparty" i så måte, men de tilbyr produktdemo i bergensområdet, er vel egentlig at jeg nok hadde ville hatt et og hitt derfra... Selvsagt kan jeg nettshoppe, men å se og ta på hadde nok vært gøy. Men jeg ville jo ikke invitert noen som ikke var interessert og ville slett ikke "tvunget" noen til å komme uansett. Ettersom jeg kjenner for få som ville vært interessert i å komme, blir det ikke aktuelt i realiteten da. Så det blir ned nettshopping for meg
|
|
|
#66 |
|
|
Sv: Homeparty. Hvilket ville du promotert?Kanskje min motvilje kommer mye av at jeg ikke kan fordra shopping, og jeg kan i hvertfall ikke fordra endeløse samtaler om shopping. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Ekvilist
|
Leste litt om Mary Kay i forbindelse med et party jeg var på, og fikk litt motforestillinger må jeg si. Med Gud på laget i markedsføringen og denslags.
|
|
|
#69 |
|
Mother of Dragons
|
Gud anbefaler Mary Kay? Jøss. Kanskje jeg skal prøve det likevel da.
|
|
|
#70 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Mother of Dragons
|
Ikke sant? Om man ikke kan stole på Gud når det gjelder mascaravalg, hvem kan du stole på da?
|
|
|
#72 |
|
Drømmer
|
Nettop, skynd dere inn her og kjøp produktene deres. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
nygift
|
Det er blitt et annet istedet, cosmo pharma, og de har mange av de produktene som var i Volare.
|
|
|
|
#74 |
|
Drømmer
|
Sv: Homeparty. Hvilket ville du promotert?Mary Kay often shared her priorities of "God first, family second, career third." Following this tradition, encouraging employees to find the proper balance of priorities in their lives has remained a vital part of our culture around the globe. At Mary Kay, we understand that a successful career is just one part of a balanced life. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Homeparty. Hvilket ville du promotert?Jeg har vært på ørten homeparties (bor på bygda). Nå går jeg kun for maten og kjøper kun ting jeg trenger. I og med at jeg ikke trenger så mye blir det mye mat og lite kjøp, noe som passer meg utmerket. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
i tåkeheimen
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: Homeparty. Hvilket ville du promotert?Nja, hender jeg drar på homeparties et par ganger i året, men jeg kunne heller ha tenkt meg et bytteparty (nei, ikke swingerparty
|
|
![]() |
|
|