Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Radiostyrt bil til poden, hvor finner jeg det?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-09, 12:16   #1
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Radiostyrt bil til poden, hvor finner jeg det?

Helst Nikko på grunn av kvalitet og garanti, problemet er at jeg ikke finner en skikkelig forhandler i Oslo. Noen som vet om noen?

Gammel 17-07-09, 14:11   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Radiostyrt bil til poden, hvor finner jeg det?

http://elefun.no/elefun4/aspx/Default.aspx

Ellers har jo Expert den der Solberg-bilen i radiostyrt variant. Greit til små-tasser som er garantert å ødelegge den. :erfaren:

Gammel 17-07-09, 14:14   #3
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er lurt å kjøpe en rimelig bil ja. Smågutter ødelegger slike biler raskt, syvåringen har nå for første gang klart å ha en radiostyrt bil mer enn en uke...

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 14:31   #4
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Det er lurt å kjøpe en rimelig bil ja. Smågutter ødelegger slike biler raskt, syvåringen har nå for første gang klart å ha en radiostyrt bil mer enn en uke...

Smelle inn i en vegg og sånt? Det var derfor jeg tenkte Nikko. De har bl.a biler for treåringer:
http://www.ringoshop.no/estore/visva...=2275&KatId=26
Ringo har jo greit utvalg, men jeg tenkte at en butikk som spesialiserer seg på dette kunne gi meg noen gode råd.
Fant ikke noen Solberg-bil hos Expert?

Gammel 17-07-09, 17:23   #5
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Extra-leker fører Nikko.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 19:03   #6
Lyppa

Lyppa sin avatar

Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, ikke smelling i vegg. Han har vært ekspert på å knekke antenner. Både på fjernkontrollen og selve bilden.

Gammel 17-07-09, 20:27   #7
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Standard

Takk Silence!

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Nei, ikke smelling i vegg. Han har vært ekspert på å knekke antenner. Både på fjernkontrollen og selve bilden.

Ojsann. Det problemet har heldigvis ikke vi.

Gammel 17-07-09, 20:57   #8
Lyppa

Lyppa sin avatar

Standard

Heldige du

Gammel 17-07-09, 22:25   #9
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smelling i vegg er det minste problemet. Fjernkontroller som går i gulvet når raseriet inntar kroppen, er det verre med.
Vår bil svinger bare til høyre.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.