Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hevnen er søt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-09, 01:08   #21
Flo
Aktiv

Flo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Flo er litt kul
Standard

Sv: Hevnen er søt?

He, he... Får sånn "Donald og naboen"-assosiasjoner. Husker det var noen historier der de skulle overgå hverandre i å plage naboen. Regner med du fortsetter å flire av henne, sånne personer kan en ikke ta helt alvorlig...

Gammel 14-07-09, 08:35   #22
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Å hjelpes!

Men må si jeg er litt fascinert av at hun gadd å stå opp kl 6:55 på en søndag (!) for å prøve å irritere naboen!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 08:39   #23
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Det var mandag.

Ho er tidlig opp hver dag. Hører henne hver morgen mellom kl 5 og 6 for da åpner hun verandadøra og slipper ut bikkja.

Gammel 14-07-09, 09:15   #24
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 17:35   #25
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det er greit for henne å slippe ut bikkja før pippen våkner om morgenen, men det er ikke lov for unger å leke ute på ettermiddagen.....

Gammel 14-07-09, 20:50   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Naboen vår har trampoline. Eller, naboen til naboen da. Vi bor i rekkehus, så det er ikke langt mellom... De har unger også. To stykker. Og disse har venner.

Men jeg har virkelig aldri vært plaget av den grunn. Ja, de leker. Men, det er jo noe av det vi synes er så kosleig vi da, tenk å sitte inne med åpen dør, eller sitte ute, og høre ungene leke i borettlaget. (Vi har lekeplass på nedsiden av verandaen også...) Sååååå mye mer kosleig enn å høre trafikkstøy, slik vi gjorde om vi åpna et vindu der vi bodde før!

Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 22:18   #27
Katie
:)

Katie sin avatar

Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

...

Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 19:09.
Katie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 22:36   #28
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Noen som er naboer til min sönns bhg. synes det er braakete med barn som leker. De hevnet seg her en dag med aa spille höy musikk. Barna ble kjempeglade og satte i gang aa danse paa gresset.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 22:43   #29
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Noen som er naboer til min sönns bhg. synes det er braakete med barn som leker. De hevnet seg her en dag med aa spille höy musikk. Barna ble kjempeglade og satte i gang aa danse paa gresset.

Gammel 17-07-09, 22:44   #30
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Standard

Jeg er nok altfor snill så her skjer det ikke stort.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg har lyst til å melde ho til politiet for ulovlig kjøring på gangsti, men jeg har ikke gjort det. Det er noe jeg har hatt lyst til lenge før dette altså.

Gammel 18-07-09, 14:03   #31
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Hun er nok ikke leder i Intelligsaen nei.
Var godt hun ble kvitt hodepinen sin da så hun kunne spille musikk.

Gammel 18-07-09, 23:14   #32
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du får spørre henne hva navnet på sangen hun spilte og hva artisten heter, får du likte den så godt at du gjerne vil ha tak i den......... ;P hehe

(men angående ulovlig kjøring, det ville jeg tipset om ja, uansett)

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 16:18   #33
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Standard

I går kveld kl 23.30 begynte de å borre i murveggen mellom leilighetene.

Gammel 25-07-09, 16:20   #34
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Standard

Jentungen fortalte at i fjor sommer da de skulle sove på trampolina så hadde de fått kjeft av naboen for de bråka sånn. Tre 13 åringer som kilte hverandre og lo. Kl var da ca 19. Hun tåler mye den naboen min.

Gammel 25-07-09, 22:38   #35
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Da mannen og jeg kjøpte hus var vi ikke i tvil: vi skulle ha enebolig med stor tomt. Det har vi nå og det er vi veldig fornøyde med (selv om det kan være upraktisk å bo så langt ute på landet som vi gjør).

Liefje:

Gammel 25-07-09, 22:43   #36
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hehe. Jeg har én nabo som bor innenfor hørevidde. Han klipper gjerne gresset HVER helg grytidlig på morgenen. Det er hevn fordi jeg ikke gidder å bruke tusener av kroner på å ta ned et tre som sperrer for sola for ham.

Problemet er at han bor bak meg, så jeg ser ham ikke i det hele tatt. Men han ser jo ikke annet enn huset mitt. Så hva skal en stakkar gjøre for å vise irritasjon liksom? Jo, gressklipper bør funke. Om vinteren snøfreser - i hagen.

Jeg har tatt det som et tegn på at vi er liberale på støy i dette nabolaget jeg, så jeg har satt trampolina bak huset og lar ungene hoppe så mye de vil. De trenger ikke begrense seg engang.

Kan det hende at han ikke mener at det er greit med bråk innerst inne altså?

Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 18:35   #37
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Surpompen i kjelleren blåser i dommerfløyta si hardt og lenge når ungene i etasjen over bråker for mye. Eller han tar hevn ved å hamre demonstrativt i veggene sånn grytidlig på morgenen. Nå bor vi to etasjer over, så jeg vet det ikke er oss han hevner seg på per se. Men naboen under begynner å bli mektig lei.

Jeg hørte naboene si at Ylvis-brødrene var på besøk hos denne naboen vår i kjelleren. Hmm, de skal sikkert lage en ny serie kalt "Norges kjipeste".

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 09:55   #38
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Surpompen i kjelleren blåser i dommerfløyta si hardt og lenge når ungene i etasjen over bråker for mye. Eller han tar hevn ved å hamre demonstrativt i veggene sånn grytidlig på morgenen. Nå bor vi to etasjer over, så jeg vet det ikke er oss han hevner seg på per se. Men naboen under begynner å bli mektig lei.

Jeg hørte naboene si at Ylvis-brødrene var på besøk hos denne naboen vår i kjelleren. Hmm, de skal sikkert lage en ny serie kalt "Norges kjipeste".

Fy for en nabo, det er sånn at man ikke kan annet enn å le. For et smålig menneske!

Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 10:06   #39
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sure naboer er litt underholdende. Litt søt hevn da, synes jeg, selv om det hadde vært morsommere om den sure nabokona hadde kjøpt seg hoppeslott og hoppet med alle sine jevnaldrende venner.

Gammel 28-07-09, 10:29   #40
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk og pris for de greie naboene våre.

Hun høres skikkelig fjollete ut, trøtt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.