|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Pastor Torps valgkamp
Enig. Ytringsfriheten er det aller viktigste vi har. Og motbydelige meninger skal man også ha lov til å ytre.
![]() |
#3 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Absolutt! Men jeg er veldig glad for at vi ikke trenger å innrette oss etter meningene deres, bare høre på dem. På mange måter er det godt at vi har ekstremister også. Jeg blir iallefall takknemlig for å bo i det landet jeg gjør, med det politiske landskap vi har. Verdens realiteter kunne virkelig vært annerledes for oss også.
![]() |
#5 |
Tøff
|
![]() Sv: Pastor Torps valgkampDette synes jeg ikke noe om, men så trenger jeg ikke forholde meg til det heller, om jeg ikke vil.
![]() |
#6 |
Passiv
|
Ja, ikke sant. Ekstremistene får de aller fleste av oss til å tenke tror jeg. Det at noen bruker blodige virkemidler for å kjempe mot abort, eller mot pelsdyroppdrett for den sakens skyld er kanskje en veldig fin ting. Jeg liker det at slike kampanjer er uttrykk for at vi lever i et fritt land. |
![]() |
![]() |
|
|