|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du lese i sommer?
Den kom i posten idag, i tillegg til de andre sommerbøkene mine; Saman er ein mindre aleine av Anna Gavalda (MÅ få lest den nå), Mig äger ingen av Åsa Linderborg, Alltid hos dig av Maria Ernestam, The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society av Mary Ann Shaffer. De har alle fått strålende resensjoner, så jeg gleder meg! |
|
|
|
|
|
#62 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg har akkurat startet på den siste boken til Liza Marklund og skal lese den ferdig.
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg kom hjem fra en alene-tur til Gran Canaria i går og jeg har lest disse bøkene: |
|
|
|
|
|
#64 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du lese i sommer?Det ble "Song for Eirabu" i lesesirkelen, så da leser jeg den for tiden. Den kan virkelig anbefales!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg har akkurat lest Lillelord av Johan Borgen, typisk klassiker og veldig bra. Trist stemning i boka, og nå må jeg finne meg noe ørlite lystigere. Anbefales virkelig, det er nok bare meg som er litt trist for tiden, rett og slett.
|
|
|
#67 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg skal lese så mange jeg rekker av Helene Tursten. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du lese i sommer?
Jeg holder på med "Song for Eirabu" av Kristine Tofte og "Persuasion" av Jane Austen nå(angrer litt på at jeg kastet meg over den engelskeversjonen av boken, det går men språket er noe tungt språk). Har nettopp lest ut "Hvis jeg blir" i forbindelse med samme bokbloggturné som Kie nevner. Rørende og hjertevarm bok
|
![]() |
|
|