Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Leser dere ungdomsbøker?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-09, 19:51   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser dere ungdomsbøker?

For et par år siden fant jeg ut at ungdomsbøker egner seg ypperlig som strandlektyre.

Gammel 19-07-09, 19:56   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Massevis.

Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 20:32   #3
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Av og til når jeg får noen anbefalt. F.eks. Ingenting, Gutten i den stripete pysjamasen og Erlend Loes bøker om Kurt.

Har tilgode å få lest Ingen må vite.

Gammel 29-07-09, 18:42   #4
Kinita
Fullverdig medlem

Kinita sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Kinita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Leser ikke mange ungdomsbøker, annet en Harry Potter. Og det teller nesten ikke, for det fenger jo alt fra barn til pensjonister.

En av favorittbøkene mine gjennom tidene er Kabalmysteriet av Jostein Gaarder. En fenomenalt bra bok!

Gammel 29-07-09, 18:48   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Ja, en god del.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 00:11   #6
Kathy
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sentralt
Kathy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jupp, det sniker seg inn noen ja. HP selvfølgelig, men sist også feks Twilight-bøkene og en eller annen serie som Amazon anbefalt fordi jeg hadde kjøpt Twilight Men, så er jeg jo en "sucker" for chick flicks og chick lit generelt og så da passer det vel greit? Er vel ikke kjent som "tungt stoff" det heller...

Og Anne fra Bjørkely skal jeg jammen lese om igjen!

Kathy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 01:03   #7
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I det siste har jeg bare lest Harry Potter som kan regnes som ungdomsbøker.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bøker for ungdom, ungdomsbøker, ungdomslitteratur

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.