|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )Jeg har aldri vært på jakt etter den store festen. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )Selv før vi fikk barn har vår vennegjeng hatt den "barne"festen. I år like dan. Bare at ingen av ungene stupte. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Javel
|
Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )Synes i grunnen det er litt deilig å slippe å være på jakt etter den "ultimate" festen jeg. De siste 4 årene har vi vært her hjemme, og hatt et vennepar med barn på samme alder på besøk. God mat, god drikke, stille, rolig (iallefall etter at ungene er i seng)og koselig. De overnatter hos oss, og vi har en sen, lang og deilig frokost på 1 nyttårsdag.
|
|
|
|
#45 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )Fest på nyttårsaften har jeg vokst fra - for ganske lenge siden igrunn. Men å feire sammen med venner og familien synes jeg er veldig trivelig. Dessverre er vi ganske nyinnflyttere, så alle vi kjenner har allerede tradisjon på å feire sammen med den og den, så vi feiret alene. (i den grad man feirer alene når man er en familie på seks da..
|
|
|
#46 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )
Dere kan jo feire med oss dere også. Bare dere tåler å sitte trangt rundt bordet. -Der det er hjerterom er det husrom. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Introvert optimist
|
Takk! Det høres koselig ut.
|
|
|
#48 |
|
Borte
|
Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )Nyttårsaften er en sånn dag da man skal ha det krampaktig moro, og vi har i grunnen ikke vært på en eneste nyttårsfest noensinne. Vi har ingen stor samlet vennegjeng å feire med, så det har blitt stille og rolige feiringer med et eller to vennepar de årene vi har vært sammen. Av og til har vi vært alene, og av og til har vi vært på fjellet med svigers. :ikke hipp og kul:
|
|
|
#49 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )Jeg har egentlig aldri likt disse store nyttårsfestene. Liker ikke fester der man er så "presset" til å ha det så gøy, og der forventningene er så høye. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
heimføing
|
Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )Jeg leste det stykket i Dagbladet, og tenkte at det var veldig treffende. Før - i min single tilværelse - var det jo liksom et nederlag å måtte være hjemme på nyttårsaften. Jeg har ofte meldt meg frivillig som "arrangør", siden alle snakker om fest, men ingen gjør noe. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Truth is in the x-files
|
Men det funker jo bare hvis folk kommer, da. Jeg inviterte x antall på hyttetur, ingen ville komme ...
|
|
|
#52 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )Vi er 4 vennepar med barn på samme alder som har feiret nyttårsaften sammen de siste årene. Jeg er utrolig glad for det gode vennskapet vi har opparbeidet, og vi finner på mye kjekt sammen til ungenes (og de voksnes) store glede. I år hadde vi barnefri alle sammen og koste oss med en real fest.
|
|
|
#53 |
|
har tatt seg sammen
|
Det gjelder ikke alle trøndere altså...
|
|
|
#54 |
|
Stiv
|
Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )En av fordelene med å bli "voksen", er å slippe jaget etter den perfekte nyttårsfesten. Vi har hatt roligere og roligere feiringer år for år, og har satt stor pris på det. Denne gangen hadde jeg 9 dager igjen til termin, og det var et perfekt påskudd for å bare være hjemme oss tre. Vi spiste pinnekjøtt, skjøt opp raketter før Mini la seg, og så på en god film. Ved midnatt skjøt vi opp resten av rakettene, og sløvet litt mer foran tv'en før vi la oss. Det er en av de beste nyttårsaftenene jeg har hatt!
|
|
|
|
#55 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )Hm. Trønderne mine er helt normale til vanlig. Jeg tror dere bløffer.
|
![]() |
|
|