|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Advarer mot at kvinner bestemmer boligkjøpJeg sendte akkurat link til mannen min for å vise ham hvilket dugelig, mandig kvinnfolk han er gift med. Da fikk jeg til svar at i forrige uke hadde en av damene på jobben hans kommet med et prospekt. Hun likte bildene SÅ godt, og tilstandsrapport hadde hun aldri hørt om. De finnes!
|
|
|
|
#62 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Advarer mot at kvinner bestemmer boligkjøp
Det var det første slo meg også og med neste sitat i tankene er det visst bra.
Etter mange år i byggebransjen skjønner jeg jo nå at det kan ha vært et hasardspill fra ende til annen.
Du er alt for grei nå synes jeg.
|
|
|
#63 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Advarer mot at kvinner bestemmer boligkjøpEnig aC, det er definetivt det viktigste av ALT.
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Advarer mot at kvinner bestemmer boligkjøpEn tidligere kollega av meg hadde med broren sin da hun skulle kjøpe bil, for hun hadde en liten mistanke om at hun ville bli tatt mer seriøst av selgeren da. Samtalen foreløp omtrent sådan:
|
|
|
#66 |
|
Passiv
|
Sv: Advarer mot at kvinner bestemmer boligkjøpJeg kjøpte bil og hadde med Komips Med Rocka utseende. Selgeren snakket ene og alene til ham. Jeg sa fra at han burde smiske med meg isteden siden det var jeg som hadde pengene jeg. |
|
|
|
#67 |
|
Drømmer
|
Sv: Advarer mot at kvinner bestemmer boligkjøpVi kjøpte selvsagt det huset her fordi jeg falt for de fine persiennene i badevinduet. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Ekvilist
|
Sv: Advarer mot at kvinner bestemmer boligkjøpDet blir interessant å se om de jf. Teo sitt spørsmål klarer å hoste opp noe statistikk.
Det var med stor skepsis jeg gikk med på at to kvinner hentet ut Pjokken, men jeg lot det stå til. :vill og gal:
Bilselgere ja. Jeg er den definitivt mest bilinteresserte i forholdet, og det er interessant å se hvordan bilselgere konsekvent henvender til mannen min, på tross av at det er jeg som hovedsaklig står for spørsmålene og pratingen.
|
|
|
#70 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Advarer mot at kvinner bestemmer boligkjøpJøss...!!!!
|
|
|
#71 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Advarer mot at kvinner bestemmer boligkjøpBra, Teo og Mim! Jeg trodde øynene skulle dette ut av hodet mitt da jeg leste dette på førstesiden i avisen i dag.
|
|
|
|
#72 |
|
Introvert optimist
|
Det tror jeg han lærte telefonsvarersalgsmannen også, da han "nektet" å selge en telefonsvarermodell til ei venninne av meg fordi den hadde for mange knapper.
|
|
|
#73 |
|
Ringskrømt
|
Hvilket skulle bevise at uttalelsene er berettiget? |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Bedreviter
|
Jeg tror ikke noen betviler at de finnes. Det jeg betviler er at de alle er kvinner. Jeg tror ikke engang på at det er en sterk overvekt av kvinner. De fleste kvinner jeg kjenner kan lite om det å vurdere byggteknisk tilstand ved en bolig. De fleste mann jeg kjenner kan akkurat like lite. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Advarer mot at kvinner bestemmer boligkjøpGubben min kunne ikke vurdert den byggtekniske tilstanden på et hus om han så fikk betalt for det. Gi ham en pc, derimot.
|
|
|
#77 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Advarer mot at kvinner bestemmer boligkjøpVel, jeg har flyttet en del ganger, og solgt noen boliger, og hatt en del visninger - og det er markante forskjeller sånn generelt sett. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå har jeg bare vært på visninger med mannen min. Og da blir fordeligen på spørsmål noe av det du skisserer over. Men hadde jeg vært på visning alene og skulle ta stilling til et kjøp alene, så hadde jeg jo spurt om andre ting og. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Ringskrømt
|
Nettopp! Ville vært ganske søkt om jeg skulle gjenta spørsmålene hans (eller han mine) bare for å ikke virke som ei fjolle som bare er opptatt av luktelys og bokhyller. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Nei, men det var jo med glimt i øyet. Det er merkelig hvor heftig raksjonen blir når avsenderen oppfattes som noenlunde seriøs. Er det slik at s.k. "sidrompa" organisasjoner ikke har armslag for mediakrumspring som får tempen opp i pauserom landet over? Det er sikkert damer som har vært med å utarbeide utspillet og. De velger sikkert å humre av det og la det komme på kontoen for selvironi. Det beste som kunne skjedd for dem etter dette utspillet er jo nettopp at noen tar det blodalvorlig, klasker veska i disken og roper: |
|
|
|
![]() |
|
|