Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Din pinligste tabbe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-07, 18:57   #4
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Din pinligste tabbe?

Hm jeg er temmelig klønete og vimsete, så det har vært noen episoder oppigjennom, ja .

Denne har jeg lagt ut før en gang i en liknende diskusjon på NM så jeg bare kopierer den over.

På ferie i England var jeg og min søster på en fornøyelsespark. I løpet av dagen måtte vi jo på do, og vimset oss inn på et stooort offentlig toalett der vi forvant inn i hvert vårt avlukke. Nen sekunder senere hører jeg min søster si (på norsk. Vi snakker som regel norsk sammen også i England)
"Å nei her var det ikke dopapir" Jeg hadde et par ruller ekstra i mitt avlukke, så jeg kastet en over skilleveggen "Her, fikk du den?" Nei, hun hadde ikke fått noe dopapir, så jeg kastet likegodt den andre, og kunne sverge på at jeg hørte at den traff noen, men nei, hun hadde ikke fått den. Da hadde jeg ikke fler å kaste, så jeg rev av litt papir og begynte å vifte energisk under skilleveggen med den. "Her, ta i mot" Men hun så det ikke, så da tok jeg like godt tak i benet hennes som jeg jo kunne se under veggen og dro litt i det. I samme øyeblikk hørte jeg henne si "Ser du at jeg drar i vesken din"Da begynte det å demre at alt ikke var som det skulle "Jeg har ingen veske. Har du sandaler på deg?" Nei, hun hadde joggesko "Øh...er du sikker på at vi er ved siden av hverandre " "Nesten sikker.... " Det var selvfølgelig et avlukke mellom oss. Stakkaren der inne turte sikkert ikke si et ord fordi vi bablet i vei på et fremmed språk, men bare satt der mens hun først fikk to doruller i hodet, før i begynte å vifte papir og dra i sko og vesker. Vi var utrolig raske til å samle sammen tingene våres og komme oss vekk derfra når vi forstod hva som hadde skjedd .

En annen pinlig episode oppstod når jeg var gravid med Mathias:

Søsteren min og hennes daværende samboer skaffet seg hund på den tiden. En leonberger. De er, for de som ikke kjenner rasen, kjempestore! Omtrent som en liten bjørn... Jeg var sykmeldt pga. ganske kraftig bekkenløsning, men siden de bare bodde like ved siden av oss hadde jeg fast rutine at jeg stakk innom og luftet denne hunden midt på dagen, mens de var på jobb. Han var fortsatt hvalp på den tiden, men rundt 4-5 mnd, og hadde blitt temmelig stor. Han hadde fått det for seg at han skulle gå mellom bena på folk når de kom, og en dag når jeg åpnet ytterdøren, så smatt han mellom bena på meg før jeg fikk stoppet han. Problemet var at han var så stor på den tiden at jeg ble sittende fast bak-frem på ryggen hans. Jeg var 8 måneder på vei, og bekkenløsningen gjorde at jeg var så stiv at jeg ikke greide å svinge benet over og komme meg av. Så der satt jeg da, mens han travet over gårdsplassen og ut på gangveien utenfor. Veldig stilfult. En høygravid dame ridende bak-frem på et digert beist av en hund... Gudskjelov bråstoppet han for å lukte på noe i grøftekanten etter en liten stund, så jeg fikk trillet meg av på et vis før vi kom så veldig langt, men jeg grøsser enda når jeg tenker på hva naboene må ha trodd om de så det lille "opptrinnet".

Sist redigert av MsM : 03-01-07 kl 20:40.
MsM er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.