Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iTunes

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-09, 09:42   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

iTunes

MÅ man ha ipod for å bruke det? Jeg har ikke ipod (enda), men bruker mobilen som mp3-spiller. Kan jeg laste ned med itunes og legge over på mobilen?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 11:15   #2
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iTunes

Det går an; de fleste moderne telefoner kan spille musikk som lastes ned fra iTunes, men du kan ikke koble noe annet enn iPod direkte til iTunes. Hvis du skal bruke noe annet må du enten ha ekstra programvare som lar din telefon hente musikk automatisk fra iTunesbiblioteket (Media Sync gjør visstnok dette f.eks), eller du må finne det iTunes laster ned selv på disken din og bruke programvaren til mobiltelefonen til å overføre; det vil da typisk være filer som heter .m4a til etternavn. Det er altså noe tungvint. På den annen side er iTunes et vesentlig mer ok musikkprogram enn noen andre jeg vet om, spesielt hvis du har mye musikk; iTunes Music Store er også ganske bra, så det kan godt hende det er verdt bryet.

Ben "kjøp iPhone" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 12:08   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iTunes

Jeg har iPod og ungene har Sansa mp3-spillere. Jeg bruker iTunes til begge, og synes ikke det er spesielt tungvint. Det tar et par minutter å lage en mp3-klar versjon av sangene, og øverføringen til spillerne går like kjapt som til iPod-en. Men jeg må gjøre det manuelt, ja; de synkroniseres ikke automatisk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.