|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Voldtekt og det å bringe skam over familien sin
Kan ikke annet enn å signere.
![]() |
#3 |
Tøff
|
![]() Sv: Voldtekt og det å bringe skam over familien sinDisse holdningene kommer fra en verden jeg aldri har vært del av, og jeg kan ikke forstå hva det er som driver mennesker til å reagere på denne måten. Jeg nøler med å dømme noe jeg overhodet ikke kan forstå, men for meg, i et samfunn der denne jenta er et uskyldig offer for andres ekstreme idioti, så ser dette unektelig ut som foreldre som ikke bør ha ansvar for barn i det hele tatt. Jeg håper ikke de har fler.
![]() |
#4 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Voldtekt og det å bringe skam over familien sinJeg har bare ingen forståelse eller toleranse for sånt. Jeg greier ikke å inneha en nanobrøkdel av respekt for religioner som har slike holdninger og "regler". Sist redigert av Fruktflua : 24-07-09 kl 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|