Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPoden min har låst seg

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-09, 22:27   #1
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

iPoden min har låst seg

Jeg koblet den til datamaskina og jammen har den ikke låst seg med teksten "Tilkoplet, mat ut før frakopling". iTunes finner den ikke, den lader ikke og den virker ikke.

Noen som kan hjelpe meg?

Gammel 24-07-09, 22:31   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: iPoden min har låst seg

Ta den ut og la den gå helt tom for strøm sånn at den slunker hvis det ikke funker å slå den av og på igjen. Er det en nano, classic, touch eller hva?

Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 22:33   #3
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

classic

Jeg fikk til å restarte den. Jippi!! Bilturen i morgen er reddet

Gammel 24-07-09, 22:54   #4
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Det er en smal sak å låse den opp igjen, bare man vet hvordan man gjør det.

Gammel 24-07-09, 22:55   #5
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Standard

Ja, man lærer så lenge man lever.
I mellomtiden er man litt desperat og noget muggen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.