|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#882 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomNår du er ute å kjører med barn i bilen, ikke si "flytt deg din tulling", selv om det er en som sykler midt i veien. Det kan nemlig hende at 2-åringen sier nøyaktig det samme til en som står i veien inne på Kiwi. Har jeg hørt. |
|
|
|
|
#884 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: LivslærdomHvis snart 2-åringen står i dusjen og sier "bæsj, bæsj", kan det være fordi hun har bæsjet, ikke bare fordi det er et ekstremt morsomt ord.
|
|
#885 |
|
Passiv
|
Sv: Livslærdom
|
|
|
#886 |
|
Har tro på forbedring
|
Fantastisk!
|
|
#888 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Med andre ord kan jeg bare glemme drømmen om ferie før jeg kommer i overgangsalderen da. For oversikt over syklusen... er en enda fjernere drøm enn ferie, gitt...
|
|
#889 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
Sv: LivslærdomIkke bruk høytrykkspyler i toalettet..... |
|
|
|
|
#890 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: LivslærdomDører med håndtak på åpner seg ikke automatisk. Så uansett hvor lenge du står og ser dumt på døren så vil den ikke åpne seg før du tar ned håndtaket og drar i døren.
|
|
#891 |
|
Har laget seg en tittel
|
Og når uhellet først er ute, så prøv å huske på at ungene sitter i bilen før du brøler ut hvert eneste banneord du kan.
|
|
#892 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: LivslærdomSjekk klesvasken før du dytter den inn i vaskemaskinen. Det kan hende en brukt engangsbleie ligger i skittentøyet.
|
|
#893 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: LivslærdomFår ta med en lærdom naboen for kort tid siden fikk.
|
|
#894 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomDet er lurt å ikke ha skolissene hengende når man skal "kjøre" rulletrapp. Hvis man ikke har det, kan man bli stående på toppen og lage kø, mens man prøver å røske skolissene løs fra der rulletrappa går inn... |
|
|
|
|
#895 |
|
A friend with benefits
|
Sv: LivslærdomTenk deg om to ganger før du skal bekrefte for kelneren at ja, din datter skal ha en plain spaghetti. Eller spain plaghetti om man vil.
|
|
#897 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: LivslærdomHusk at badet på en campingvogn er trangt. Ikke lokk opp dolokket før du er klar til å sette deg rett ned på ramma. Hvis en gjør det så klarer selvfølgelig hårbørsten gjerne da og dette nedi do, enda du bare skal snu deg for å se etter noe før en setter seg ned. |
|
|
|
|
#898 |
|
Sv: LivslærdomNår du er på fjellvandring langt inni Rondane er det lurt å ha bind/tamponger i sekken i tilfelle man skulle få mensen. Har jeg hørt.
|
|
#899 |
|
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomLås døren når du dusjer. Spesielt når ungene har besøk av venner. Hjelper ikke om de er ute og du tenker de er langt unna. Plutselig er de inne igjen og finner veien til badet. |
|
|
|
|
#900 |
|
*_*
|
Sv: LivslærdomNår du vimser rundt i kinofoajeen, lett forfjamset over at alle ser ut til å glo på rumpa di, så kan det ha noe å gjøre med at sykkelsetet ditt lekker vann etter å ha stått mange uker i øs og pøs - og at det derfor ser ut som om du har tissa skikkelig på deg.
|
![]() |
| Emneord |
| har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall |
|
|