|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sommarland i Bø i dette været?Vi skal snart til Bø på todagerstur til Sommarland. Og været er jo som det er ser det ut som. Og sånn blir det vel videre også. |
![]() |
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommarland i Bø i dette været?For sent for oss å lure, vi drar om 5 minutter. Men det er meldt fint vær imorgen, og så har jeg hørt at vannet holder høy temperatur.
![]() |
#3 |
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommarland i Bø i dette været?Det holder vel 25 grader.Men jeg har vært der da det ikke var fint vær,og det ble alt for kaldt.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Sommarland i Bø i dette været?Hm. Vi er påmeldt tur med en gruppe, og turen er allerede betalt. |
![]() |
![]() |
#6 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Sommarland i Bø i dette været?Minsten var der med sin storesøster i øspøs regnvær for et par uker siden, og det var ikke noe særlig hyggelig.
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommarland i Bø i dette været?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sommarland i Bø i dette været?Det er litt annet å finne på enn bading, men det er jo bading som er hovedgreia. Har vært der flere ganger med varierende vær. Bassengene er oppvarmet og det var etter vår smak helt greit å bade, selv om det var litt kaldt i været. Verre var det å komme opp fra vannet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Sommarland i Bø i dette været?Jeg kan jo godt stå klar med håndklær og sånt når de skal opp så de ikke blir så kalde - så kan de være nedi vannet mest mulig om det er kaldt i lufta. |
![]() |
![]() |
|
|