Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken todelt vår/høstdress?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-09, 00:30   #1
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilken todelt vår/høstdress?

Jenta mi vil ikke bruke Reimatec dressen sin, bruker heller regnsett siden det er todelt .
Men synes det er bedre å ha et vann/vindtett todelt sett til å bruke når det ikke sprutregner......to flotte reimatecdresser blir bare hengende her og i barnehagen - UBRUKT

Så da får 5 åringen få et todelt sett, men hvilket ??

DA BLE DET TODELT P.OP FORELØPIG! FIKK DEN I HUS I DAG OG DEN SER KJEMPEFIN UT MED 2 MATCHENDE LUER. (Skal ta en tur å titte på Nanook når Junior butikken har fått inn de nye høstdressene. De skulle få T2H, Reimatec, Mikkline, Nanook og et merke til). Gleder meg til å prøve P.OP dressen på snuppa

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC_0110.jpg (192,3 KB, 4 visninger)

Sist redigert av Liljekonvall : 29-07-09 kl 22:57.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 00:31   #2
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken todelt vår/høstdress ??

Anbefaler virkelig P.OP sitt.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 00:32   #3
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Nanook. Det er supert.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 00:33   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har god erfaring med Refleks.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 00:34   #5
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har brukt Reimatec todelt.

Gammel 26-07-09, 00:36   #6
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

P.op skal sjekkes ut, samme med Nanook. Er det kun Junior som fører Nanook ??
Er reflex vann og vindtett ?? Slitesterkt ?

Takk for svar så langt

Gammel 26-07-09, 00:39   #7
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Når jeg tenker meg om, så har jeg både Reimatec jakke og en Troll allværsjakke. Kunne jo kjøpt bukse til disse . (men reimatec jakka er lys lys rosa, og er vel den minst praktiske fargen for en barnehagejakka )

Noen som har erfaring med Troll todelt ?

Kjenner jeg har litt lyst på enten P.op eller nytt todelt Reimatec....

Gammel 26-07-09, 00:45   #8
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får du ikke løse Reima-bukser?

Gammel 26-07-09, 00:45   #9
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Reflexen er jo ikke regntøy, men den er vannavstøtende. Eldstemann har brukt den i to sesonger nå (gutten vokser jo ikke!) og den holder seg bra.

I dag kjøpte jeg forøvrig en Mikk-line waterproof jakke til halv pris. Jeg har også god erfaring meg Mikk-line. Satser på at jeg finner en ok bukse til han når den andre blir for liten.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 00:57   #10
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

P.op skal sjekkes ut, samme med Nanook. Er det kun Junior som fører Nanook ??

Så vidt jeg vet er det kun Junior som fører Nanook. Ellers må du bestille på nett.

Noen som har erfaring med Troll todelt ?

Jeg har allværsdress fra Troll. Todelt. Så ja, det finnes bukse til jakka.
Helt ærlig så er jeg ikke så fornøyd med denne. Jakka er ok nok, men buksa har borrelås nede og ingen strikk under bena så den glir opp hele tiden og egner seg kun når det er helt tørt ute. Vil ikke anbefale den, det finnes så mye annet bra på markedet.

Gammel 26-07-09, 01:08   #11
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Så vidt jeg vet er det kun Junior som fører Nanook. Ellers må du bestille på nett.

Jeg har allværsdress fra Troll. Todelt. Så ja, det finnes bukse til jakka.
Helt ærlig så er jeg ikke så fornøyd med denne. Jakka er ok nok, men buksa har borrelås nede og ingen strikk under bena så den glir opp hele tiden og egner seg kun når det er helt tørt ute. Vil ikke anbefale den, det finnes så mye annet bra på markedet.

Det er akkurat det med Troll buksa som gjør at jeg er litt skeptisk. Ser så vid ut nederst. Vil gjerne ha strikk under bena og aller aller helst strikk nederst rundt buksefoten (men det siste er ikke noe must så lenge det er strikk under foten)

Hvor får man kjøpt Nanook på nett ?

Gammel 26-07-09, 01:12   #12
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Hvor får man kjøpt Nanook på nett ?

Hos Norrbaggen får du kjøpt Nanook.
HER er link.

Gammel 26-07-09, 01:20   #13
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Takk . Men hvordan er Nanook i str ? Må ha str 116 til jenta, men ser Nanook har 110/116 (som jeg tror blir fort for lite) og 122/128 (som jeg tror blir altfor stort )

Gammel 26-07-09, 01:22   #14
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Det er romslig på størrelsen, omtrent som troll sitt.

Gammel 26-07-09, 01:22   #15
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Hvor høy er jenta di da?

Gammel 26-07-09, 01:25   #16
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Sv: Hvilken todelt vår/høstdress?

Ups, det aner jeg faktisk ikke, hun har strekt seg litt i sommer. Men hun har 110 i reimatec dressene og de hadde holdt i høst. Men Troll jakka er 116 (romslig, men ikke kjempestor)

Gammel 26-07-09, 01:30   #17
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Jeg har både trolljakka og Nanook jakka i str 104. Nanook sin er mye romsligere enn troll sin.
Jeg kan tenke meg brukeren er ca 104 høy nå og det er masse å gå på enda på både bukse og jakke.

Gammel 26-07-09, 23:30   #18
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Skogstad.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 00:43   #19
Lyppa

Lyppa sin avatar

Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

www.jobbogfritid.no selger Reimatecbukser uten for. Disse er svarte, har stramming i livet, og er stramme nede rundt ankelen med strikk under foten. Helt supre bukser! Mener de koster rundt 450,- kroner. Hvis du ikke finner dem på hjemmesiden er det bare å ringe dem eller sende en mail. Jeg vet de har dem i butikken nå.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 00:47   #20
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Takk for tips vering! Fant dem her https://jobbogfritid.secure.flexiweb...view/19443798/ de så jo geniale ut.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.