|
|
#41 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: ØyebrynJeg er in.
|
|
|
#43 |
|
Helt vanlig
|
Sv: ØyebrynHuffda! Ikke så pent akkurat. Selv har jeg ikke så tykke øyenbryn, ihvertfall ikke mot enden. Skulle gjerne hatt litt større, men det gidder jeg ikke gjøre så mye med. Jeg napper litt på formen da.
|
|
|
#45 |
|
Epikur
|
Sv: ØyebrynJeg søkte på overplucked eyebrows. Hva søkte du på, Elin?
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Øyebryn
Søkte på noe så selvfølgelig som "ugly eyebrows"
|
|
|
#48 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Øyebrynnår det gjelder øyenbryn er det best å gå etter det som ser best ut på en selv isteden for å gå etter trenden ,dette sagt ,så ser store øyenbryn bedre ut en overnappede, regelen er om du har natulig store øyenbryn er det det du ser best ut med og visst du har naturlig smale øyenbryn er det dette du kler best. før du napper kan du sette en linjal over øye der irisen er og opp til øyebryne i en rett linje , der øyenbrynet er over denne rettelinjen skal øyenbryne skrå oppover, merk av med en brynspen.ta linjalen og legg den på skrå fra siden av nesen og over irisen din og opp til øyenbrynet, der ska øyenbrynet slutte. |
|
|
|
![]() |
|
|