Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ikea-katalogen 2010

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-09, 22:17   #1
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ikea-katalogen 2010

Jeg er også rimelig lokalkjent på Ikea og kunne sikkert hatt sommerjobb som turistguide der Likevel koser jeg med katalogene - artig og inspirerende å se hvordan ting er satt sammen og kombinert

Vi har forresten vært på Ikea i kveld og kjøpt tvbord til hytta og kjøkkenbord og stoler til sokkelleiligheten. Parkeringsplassen så ut som en campingplass Ingen tvil om at Ikea er en av Trondheims største turistattraksjoner!

Gammel 29-07-09, 19:50   #2
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når kommer den i posten da?

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 21:03   #3
Ada
Ny

Ada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Ada har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Når kommer den i posten da?

Jeg var på IKEA i går, der hang det postere der de garanterte at du skulle ha katalogen i postkassen innen 18. august.

Gammel 29-07-09, 21:08   #4
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er jo ikke så lenge til! Gleder meg

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 19:57   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg er også rimelig lokalkjent på Ikea og kunne sikkert hatt sommerjobb som turistguide der Likevel koser jeg med katalogene - artig og inspirerende å se hvordan ting er satt sammen og kombinert

Da kan jo du få være min guide der når jeg skal shoppe etter jul

Sist jeg var i trheim på Ikea så lette jeg i 2 timer etter en boks jeg skulle ha

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.