Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

"Merking" av barn - armbånd med navn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-09, 11:37   #21
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Merking" av barn - armbånd med navn

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Okei? Jeg er veldig tilhenger av at barna skal forstå at noen ting HAR voksne lov til mens ungene ikke har det. Jo fortere de lærer det, jo bedre. Heller få dem til å forstå hvorfor de voksne av og til må ta slike valg.

Joda, på noen områder er det nok sånn, og på noen områder kommer jeg til å lære ham det også, men jeg har mine særheter, og dette er altså en av dem. Er vel miljøskadd fra egen oppvekst. Det mamma "fikk lov til", fikk vi lov til, følgelig slapp vi spise blodmat, og det var lov å ha to-tre lag hvitost på brødskiva. Selvsagt får han ikke kjøre bil før han er gammel nok, selv om jeg får lov, men jeg setter meg ikke til å drikke sjokomelk til maten, men sier han ikke får lov (joda, enda gjør jeg det, men det er fordi han 1)kun drikker vann og morsmelk og 2)ikke aner at sjokomelk er godt, og derfor ikke bryr seg)

Men, nå roter jeg meg bort fra tema her.

*synes link om merkelappe-greier var lurt jeg*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.