Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Avviser du venneforespørsler på Facebook?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-09, 11:33   #1
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg avviser også, men holder ikke Facebook eksklusivt for bare dem jeg har jevnlig kontakt med. Jeg har rundt 200 venner på Facebook, og det er folk jeg ikke har noe i mot å møte, smakke med eller henge med hvis det byr seg.

Signerer glitter!
Og som sjef selv, og med flere ansatte som har addet meg, så har jeg mer "oversikt". De veit ikke hva de har gjort...

Så du gjorde nok det riktige, Hondacrv!

Gammel 30-07-09, 13:17   #2
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Signerer glitter!
Og som sjef selv, og med flere ansatte som har addet meg, så har jeg mer "oversikt". De veit ikke hva de har gjort...

Så du gjorde nok det riktige, Hondacrv!

Men er dere restriktive, med bilder og slikt? Jeg har "bare venner" på alt, og ingen bilder, men så er nå det politikken min på all bruk av nett, at jeg ikke legger ut bilder av meg selv eller familien min. Syns det er rart at jeg kan gå inn på bildene til folk jeg ikke kjenner, fordi de er venn med en venn. Er jeg litt gammeldags av meg? Jeg har et ganske sterkt behov for å "verne" familien min...

Sist redigert av Hondacrv : 30-07-09 kl 13:23. Årsak: mer på hjertet
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:12.