Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Avviser du venneforespørsler på Facebook?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-09, 11:52   #1
Rory
Aktiv

Medlem siden: Jul 2009
Rory er litt kul
Standard

Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?

Ja avviser glatt de jeg ikke snakker med, eller de jeg ikke føler jeg vil snakke med.
Jeg vil ha de jeg KJENNER der, og da ser jeg ikke poenget med å ha folk jeg ikke kjenner godt på lista, bare for å ha en stor liste.

Gammel 30-07-09, 12:05   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker helt annerledes på vennelista i Facebook, ser jeg. Synes det er hyggelig å ha folk fra alle "tidsaldre" på lista - gamle naboer, alle skole- og studietrinn, fritidsaktiviteter, kollegaer, slektninger, nettfora etc. Min Facebook-liste er ikke forbeholdt mine nærmeste venner per i dag, gitt (mange av dem er ikke engang registrert der inne). Jeg har bare avvist folk jeg overhodet ikke vet hvem er.

Nå skal det sies at jeg generelt ikke er så veldig hemmelighetsfull av meg, og jeg har ingenting imot at folk kan se noen bilder, hvilken musikk jeg liker, at jeg er gift og har barn etc. Jeg er en nysgjerrigper av rang, og synes Facebook er et funn.

Gammel 30-07-09, 12:32   #3
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg tenker helt annerledes på vennelista i Facebook, ser jeg. Synes det er hyggelig å ha folk fra alle "tidsaldre" på lista - gamle naboer, alle skole- og studietrinn, fritidsaktiviteter, kollegaer, slektninger, nettfora etc. Min Facebook-liste er ikke forbeholdt mine nærmeste venner per i dag, gitt (mange av dem er ikke engang registrert der inne). Jeg har bare avvist folk jeg overhodet ikke vet hvem er.

Nå skal det sies at jeg generelt ikke er så veldig hemmelighetsfull av meg, og jeg har ingenting imot at folk kan se noen bilder, hvilken musikk jeg liker, at jeg er gift og har barn etc. Jeg er en nysgjerrigper av rang, og synes Facebook er et funn.

Helt enig, på alle punkt.

Har vel bare avvist en person en gang eller to. Det var noen jeg ikke kjente, og ikke visste jeg om noen andre som kjente dem heller.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 12:39   #4
Guava

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slik er jeg også!

Jeg har avvist to forespørsler og det var fra folk jeg ikke visste hvem var. Jeg bruker ikke facebook til intime betroelser eller til andre ting jeg ikke kan dele med folk jeg "vet av". Jeg har både sjefen min og de fleste kollegene mine på fb. Jeg synes det er veldig artig å se hvor gamle skolevenner har blitt av og hva de driver med nå.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 00:31   #5
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Akkurat slik tenker jeg også Jeg har vel nærmere 300 på vennelisten min, men har allikevel avvist en god del. Det er som regel folk jeg ikke ønsker å ha kontakt med (hvorav den ene personen aldri gir opp ), og noen jeg ikke kjenner overhodet. Kjentfolk kan godt få snike på profilen min, men ukjente har ingenting der å gjøre..

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:07.