|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hvilken farge? | |||
| Rød |
|
48 | 82,76% |
| Sort |
|
10 | 17,24% |
| Deltakere: 58. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
intro
|
Sv: Hvilken farge i disse Fly London-skoene?Jeg har ikke sett de røde noe sted - skjønt jeg så en del sko som ikke er i nettbutikken, så det er sikkert lurt å ringe Ramona og høre. Så ingen av fargene på Tveita i dag, faktisk ingen Fly London i det hele tatt.
|
|
|
|
#82 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilken farge i disse Fly London-skoene?Typisk at de ikke tar inn røde sko i Norge.
|
|
|
#83 |
|
intro
|
Sv: Hvilken farge i disse Fly London-skoene?Nå har skoene mine omsider kommet! Jeg måtte ut med ca. 270 kroner for å få hentet dem, i mva og tollavgift. Da har jeg vel antakelig betalt mva to ganger - men, men.
|
|
|
|
#84 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken farge i disse Fly London-skoene?Mine brune/grønne/hvite kom i dag, men typisk min flaks er de ikke like i størrelse! Venstre passer fint, høyre er veldig trang. Det er vel ikke uvanlig at man er større i den ene foten enn i den andre, så det er sikkert delvis problemet. Imidlertid målte jeg også, og det skiller en halv cm både i den ene og den andre retning. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken farge i disse Fly London-skoene?De røde med ankelrem så jeg på Garant sko på Gran. Et stykke unna Oslo, men det går an å ringe å høre om de har størrelsen din, Glitter. Mon tro om de var på salg også? Halv pris tror jeg.
|
|
|
#86 |
|
intro
|
Sv: Hvilken farge i disse Fly London-skoene?Så kjipt, Hasselnøtt! Jeg hadde faktisk litt av den samme følelsen med mine. Nå vet jeg at det er litt forskjell på beina mine, men den høyre skoen var betraktelig mindre enn høyreskoen i mitt brun/grønn/hvite par.
|
|
|
|
#87 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken farge i disse Fly London-skoene?
Jeg målte bak, det skilte en halv cm (over hælen). Det er ganske mye. Det samme i lengda. Vel, jeg har levert dem til utblokking, og har egentlig tro på det. Dessuten går de seg vel til. De var utrolig fine, og imponerende gode å gå på! |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken farge i disse Fly London-skoene?Mine kom i dag!
|
|
|
#89 |
|
intro
|
|
|
|
|
#90 |
|
Har bakt søte kaker
|
Det kan nok stemme, det virker slik ut fra størrelsesanbefalingene på nettbutikken hvertfall.
|
|
|
#94 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken farge i disse Fly London-skoene?Ikke på nettbutikken ser det ut som?
|
|
|
#95 |
|
intro
|
Sv: Hvilken farge i disse Fly London-skoene?Hm, det var rart. Så voldsomt billig var det heller ikke - nedsatt fra 800 til 600. Ettersom jeg dro ens ærend til butikken for å se på de svarte, tok jeg det likevel som et tegn og slo til.
|
|
|
|
#96 |
|
Har bakt søte kaker
|
|
|
|
#97 |
|
intro
|
|
|
|
|
#98 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hvilken farge i disse Fly London-skoene?Tror jeg går ut av denne tråden igjen før jeg blir blakk!
|
![]() |
|
|