|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sette inn ekstern HD?Hva er enklest for en novise? IDE eller S-ata? |
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Sette inn ekstern HD?Klart du klarer det selv. En ekstern er ikke hokus-pokus og det er for så vidt ikke en intern en heller.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sette inn ekstern HD?
Du mener å sette inn en _intern_ HD regner jeg med. Skal dette være en harddisk som skal stå i tillegg til pc-ens eksisterende harddisk, eller skal den ta over for dagens harddisk - og det er stasjonær pc vi snakker om ja? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Nei, jeg mener en _ekstern_ hd jeg skal ta ut av boksen, og sette i den stasjonære. Jeg hadde en tråd for litt siden, hvor jeg lurte på hva det kunne være med den eksterne hd`n min. Nå skal jeg forsøke å sette den inn i den stasjonære, for å se om den virkelig er gått ad undas, eller om det er kabinettet/koblingen der det er noe feil med. Håpet er å kunne redde noe som ligger der |
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Sette inn ekstern HD?S-ata |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sv: Sette inn ekstern HD?Acer L5100? Er det plass til ekstra harddisk inne i? Såklart, skal man bare sjekke at det funker kan den ligge på utsiden bare strømkabel også rekker og det er ledige kontakter. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Sette inn ekstern HD?Nei, det er M5100, men om det funker slik du sier, så burde det jo gå |
|
|
|
#8 |
|
Ah, M5100 har en helt annen kabinettype enn L5100. Tenkte først på L5100 da dette er en Acer-modell som har det har vært solgt veldig mye av. M5100 ser ut til å ha hele seks plasser i kabinettet for harddisker. |
|
|
|
![]() |
|
|