Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Madonnakonsert

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-09, 00:04   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madonnakonsert

Fnis, selvfølgelig fungerer ikke video og lys helt som det skal når det er full storm? Og scenegulvet er dritglatt, jeg gjetter på at det hadde lagt en større demper på numrene om danserne brakk beina der oppe enn om håndklefolket tørker.

Lyset var litt ødelagt av at følgespotene i midten ikke ble brukt, men jeg hadde heller ikke hatt så lyst til å sitte 20 meter oppe i et ståltårn når det er lynnedslag like ved.

Jeg hater seff konserten dypt og inderlig, men skjønner ikke helt at man klarer å irritere seg over andres merkelige bekledning, eller at man ikke har forståelse for at det er sabla vanskelig å ha et perfekt lys- og videoshow når det er så unntaktstilstand som i går. Man skal egentlig være rimelig fornøyd med at hele skjiten ikke ble avlyst.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.